اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏‌ها در شاهرود

برگزیدگان بسکتبال جوانان منطقه 3 کشور معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه‏‌های بسکتبال جوانان منطقه سه کشور با پایان این دوره از رقابت‏‌ها در شاهرود معرفی شدند.

برگزیدگان بسکتبال جوانان منطقه 3 کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، رقابت‏‌های مهیج و تماشایی بسکتبال جوانان ایران - منطقه سه که در شاهرود و با حضور بسکتبالیست‏‌های تیم‏‌های مختلف جریان داشت، با شناخت تیم‌‏های برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از رقابت‏‌ها با شرکت چهار تیم بسکتبال از استان‏های گلستان، گیلان، سمنان و مازندران در شاهرود برگزار شد و ورزش‌‏دوستان شاهرودی نیز از آن استقبال خوبی کردند.

سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که محل برگزاری این دوره از مسابقه‏‌ها، روزهای پرشور و نشاطی را تجربه کرد و در نهایت، پیش از ظهر امروز این رقابت‏‌ها با شناخت و تجلیل از برترین‏‌ها پایان یافت.

استان سمنان با ترکیبی جوان و پویا در رقابت‏‌های بسکتبال جوانان ایران - منطقه سه توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و عنوان قهرمانی این رقابت‏‌ها را به خود اختصاص دهد.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده، تیم بسکتبال گیلان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و مازندرانی‏‌ها در رتبه سوم جای گرفتند.

در آخرین دور رقابت‏‌های این تورنمنت که به صورت دوره‏‌ای و با حضور تیم‌‏های مختلف برگزار شد، گیلانی‏‌ها 74 بر 61 دیگر تیم شمال کشور، مازندران را از پیش رو برداشتند.

گلستانی‌ها نیز همسایه خود سمنان را با نتیجه 67 بر 55 شکست دادند. تیم ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود به عنوان نماینده استان سمنان در این دوره از رقابت‏‌ها با این شکست جایگاه خود را از دست نداد و در نهایت قهرمان بازی‏ها شد.

در بازی‏های برگزار شده در نخستین روز این مسابقه‏‌ها نیز تیم بسکتبال مازندران 70 بر 58 گلستان را برده بود و تیم ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود توانسته بود 74 بر 68 تیم گیلان را از پیش روی بردارد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول