اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم شهریور ماه

مسابقات کشتی اوپن کشوری در سمنان برگزار می‏‌شود

سرپرست هیئت کشتی استان سمنان گفت: مسابقات کشتی اوپن کشوری، هفتم شهریور ماه امسال با حضور تیم‏‌های مختلف در سمنان برگزار می‏‌شود.

مسابقات کشتی اوپن کشوری در سمنان برگزار می‏‌شود

داوود سعدی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: بر اساس بخش‏نامه‏‌ای که در باب مقررات مسابقات اوپن به استان‏ها ارسال شده است و با رایزنی‏‌های قبلی صورت گرفته، این دوره از رقابت‏ها در سمنان برگزار می‏‌شود.

وی تصریح کرد: رقابت‏‌های کشتی اوپن کشوری با شرکت تیم‏‌های کشتی بزرگ‏سالان از سراسر کشور و اقصی نقاط ایران اسلامی هم‏زمان با هفتم شهریور ماه امسال در سمنان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت کشتی استان سمنان افزود: این پیکارها در سالن الغدیر سمنان برگزار می‏‌شود و کشتی‏‌گیران استان‏‌های مختلف کشور در آن به پیکار می‏‌پردازند.

سعدی ادامه داد: بر اساس بخش‏نامه مقررات مسابقات اوپن کشوری که به سمنان رسیده است، حداقل سن کشتی‏‌گیران برای حضور در این دوره از رقابت‏‌ها باید 18 سال باشد و بدین ترتیب، متولدان سال 1374 به بعد می‏‌توانند در این مسابقات با هم مصاف دهند.

وی بیان کرد: این مسابقات طبق برنامه‏‌ریزی‏‌های انجام شده، با شرایط جدول تک حذفی انجام می‏‌شود.

سرپرست هیئت کشتی استان سمنان گفت: با توجه به اینکه ضوابط داوری حاکم بر رقابت‏‌های عمومی کشتی آزاد بزرگ‏سالان مطابق آخرین تغییرات اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) برگزار می‏‌شود، باید در نظر داشت که کلیه داوران موظف هستند نسبت به رعایت این قوانین در روند برگزاری مسابقات اقدام کنند.

سعدی افزود: در این دوره از رقابت‏‌های کشتی ایران که بدون شک با حضور تیم‏‌های مختلف از استان‏ها، از کیفیت فوق‏‌العاده و حساسیت ویژه‏ای برخوردار خواهد بود، نفرات اول تا چهارم هر وزن، مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی در سال آینده خواهند بود و این خود به اهمیت رقابت‏‌ها می‌‏افزاید.

شایان ذکر است؛ این مسابقات با دو کیلوگرم ارفاق وزن اعلام شده و نفرات هر وزن مجوز حضور در جام جهان پهلوان تختی را کسب می‏‌کنند.

انتظار می‏‌رود با همکاری و همیاری مسئولان استان سمنان و همدلی و صمیمیت پیشکسوتان، دیار قومس میزبان شایسته‏‌ای در این رقابت‏ها باشد.

هیئت کشتی استان سمنان همچنین از کلیه اقشار مختلف مردم ورزش‌‏دوست و علاقه‏‌مندان سمنان و استان سمنان این رشته پهلوان پرور دعوت به عمل آورده است تا در روز هفتم شهریور ماه در سالن ورزشی الغدیر سمنان نسبت به تشویق قهرمانان و نام‏داران ورزش کشتی استان سمنان و کشور حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2249/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول