اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه چوکا:

کارخانه چوکا برق می‌فروشد

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ ایران از افزایش تولید برق از 16 به 30 مگاوات در این کارخانه خبر داد و گفت: امکان فروش برق مازاد کارخانه چوکا وجود دارد.

کارخانه چوکا برق می‌فروشد

پرویز گلریز ارم‌ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به قابلیت‌های کارخانه چوب و کاغذ ایران گفت: کارخانه مذکور اکنون 16 مگاوات برق تولید می‌کند و در این زمینه خودکفا است.

وی از طرح توسعه کارخانه چوکا خبر داد و افزود: تولید برق کارخانه چوب و کاغذ ایران پس از طرح توسعه به 30 مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

گلریز ارم‌ساداتی با بیان اینکه برق مصرفی کارخانه چوکا به 22 مگاوات افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امکان فروش هشت مگاوات برق مازاد بر مصرف کارخانه وجود دارد.

مدیرعامل کارخانه چوکا به تولید 12 درصد کاغذ کشور در این کارخانه اشاره کرد و گفت: تعداد یک‌هزار کارگر و کارمند اکنون در کارخانه چوب و کاغذ ایران فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی طرح توسعه کارخانه چوکا، بیان کرد: کارخانه مذکور با اجرای طرح توسعه می‌تواند 25 درصد کاغذ مورد نیاز کشور را تامین کند.

گلریز ارم‌ساداتی خواستار استفاده از چوب جنگل شفارود شد و اظهار کرد: جنگل مذکور به سازمان اتکا واگذار شده است و در ماه‌های آینده در تامین مواد اولیه با چالش مواجه می‌شویم.

مدیرعامل کارخانه چوکا با بیان اینکه برای فروش محصولات کارخانه مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: روزانه به طور میانگین 350 تن کاغذ در کارخانه مذکور تولید می‌شود.

وی به قدمت 40 ساله کارخانه چوب و کاغذ ایران اشاره کرد و یادآور شد: امسال بازسازی و نوسازی کارخانه توسط متخصصان داخلی و خارجی آغاز می‌شود.

گلریز ارم‌ساداتی با اشاره به تامین تجهیزات از خارج از کشور، تصریح کرد: 85 درصد تجهیزات از کشورهای اروپایی تامین می‌شود.

مدیرعامل کارخانه چوکا طرح توسعه کارخانه را سبب اشتغالزایی 500 نفر نیروی جدید خواند و بیان کرد: کارخانه تمام امکانات را دارد و با نصب ماشین‌آلات جدید می‌توان تولید را افزایش داد.

وی از کاهش خروجی آلایندگی 200 درصدی کارخانه چوکا خبر داد و بیان کرد: حوضچه‌های ته‌نشین برای کاهش فاضلاب خروجی کارخانه نصب شده است.

انتهای پیام/84001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول