اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بیله‌سوار باید پایلوت کشاورزی قرار گیرد / نماینده مستقل می‌خواهیم

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شهرستان بیله‌سوار به دلیل موقعیت ممتاز در تولیدات محصولات متنوع کشاورزی باید پایلوت این بخش قرار گیرد.

بیله‌سوار باید پایلوت کشاورزی قرار گیرد / نماینده مستقل می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: به جای بیله‌سوار شهرستان دیگر پایلوت کشاورزی قرار گرفته است در حالی که منطقه زرخیز بیله‌سوار دارای استعداد فراوان در تولید محصولات متنوع کشاورزی به ویژه زراعی است که ضرورت دارد طرح‌های مختلف در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شود.

وی با انتقاد از مسئولان استانی و شهرستانی در بی‌توجهی به این منطقه به ویژه در ساماندهی راه‌های ارتباطی بیله‌سوار به گرمی و ضرورت احداث یک محور ترانزیتی خاطرنشان کرد: وضعیت ناجور جاده‌ها، گلایه‌مندی مردم و مسافران و گردشگران خارجی را به دنبال داشته در حالی که این شهرستان باید دارای کمر‌بندی مناسب و محور ترانزیتی مطلوب باشد که از این نعمت محروم هستیم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: مردم این شهرستان از دولت جدید انتظار دارند ضمن بها دادن به توسعه کشاورزی و عمران شهری و تامین زیر‌ساخت‌هایی همچون راه و ارتباطات برای این شهرستان نماینده مستقلی در مجلس تدارک ببینند تا از انتخابات آینده نماینده مستقل این شهرستان بتواند پیگیر طرح‌ها و پروژه‌های زیر‌بنایی باشد.

قیاسی فرارسیدن هفته دولت و تلاش مسئولان و مدیران اجرایی را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد و گفت: دولتمردان امروز ما باید ساده‌زیستی شهید رجایی و مرام شهید باهنر را در اداره دولت و زندگی عمومی و خصوصی مدنظر داشته باشند.

وی ارزش و بهای یک دولت مردمی را به کار و تلاش بیشتر، حفظ عزت مردم و تامین معاش مطلوب دانست و افزود: مردم انتظار رفع مشکلات خود را دارند و دولت جدید نیز باید در این راستا وعده‌های داده شده خود را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان بیان داشت: آنچه که دولت یازدهم به عنوان یک الگوی عملی و علمی باید مدنظر قرار دهد استفاده مفید از تجربیات شایسته دولت‌های گذشته و کاست از برخی اقدامات و حرکت‌های نامطلوب است.

انتهای پیام/62007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول