اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی خبر داد

هیچ گزینه‌ای برای انتخاب استاندار نهایی نشده است

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه رایزنی‌های مختلفی برای انتخاب استاندار آینده استان صورت گرفته است، گفت: اسامی برخی افراد برای این پست مطرح شده است، ولی هیچ یک از آنها قطعی نیست.

هیچ گزینه‌ای برای انتخاب استاندار نهایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران با اشاره به اینکه رایزنی‌های مختلفی برای انتخاب استاندار آینده آذربایجان‌شرقی از سوی گروه‌ها و نمایندگان استان در حال انجام است، اظهار کرد: تاکنون اسامی برخی افراد برای تصدی این پست مطرح شده است، ولی هیچ یک از آنها قطعی نیست و اسامی افراد صرفاً در حد گمانه‌زنی بوده و تا حال هیچ فردی دراین خصوص در وزارت کشور نهایی نشده است.

زمان آزمون و خطا سپری شده است

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز زمان آزمون و خطا به خصوص در انتخاب مدیر ارشد استان نیست، افزود: فردی که برنامه محور و توسعه محور باشد، باید شاخصه اصلی برای انتخاب مدیر ارشد استان باشد و قطعاً از افراد کم تجربه و بدون سابقه مدیریتی در این مسند استفاده نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس حاکم بر استان تأکید کرد: در شرایط فعلی مدیریت نظامی جوابگوی نیازهای استان آذربایجان‌شرقی نبوده و از افراد در سطح ملی باید در اداره استان استفاده کرد.

نمایندگان باندبازی و جناح‌بازی را کنار بگذارند

باقری‌بنابی در عین حال تأکید کرد: نمایندگان و افراد صاحب نظر در انتخاب مدیر ارشد استان باند بازی و جناح بازی را کنار زده و از افراد شایسته، پاک دست، امتحان داده و دارای سابقه درخشان در کارنامه مدیریت برای مدیریت استان استفاده کنند.

باید در انتخاب مدیر ارشد استان هوای نفس را کنار گذاشته شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ویژگی‌های افراد حاضر در کابینه دولت جدید نیز گفت: افراد و شخصیت‌های حاضر در کابینه چکیده مدیریت 34 ساله کشور هستند و استاندار جدید این استان نیز باید دارای چنین ویژگی‌هایی باشد، در غیر این صورت استان و کشور ضرر خواهد دید.

باقری‌بنابی همچنین با اشاره به ضرورت لحاظ کردن شایسته‌سالاری در بین مدیران شهرستانی، بر ضرورت توجه شورای اسلامی شهر در تعیین و انتخاب شهرداری با تجربه و در شأن مردم و موقعیت شهرستان بناب در روزهای آینده تأکید کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم استان آذربایجان‌شرقی توسعه و پیشرفت کند، باید در انتخاب مدیر ارشد استان هوای نفس را کنار گذاشته و منافع استان و کشور را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/60004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول