اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

دولت یازدهم بستر رفع مشکلات کشور را فراهم سازد

امام جمعه بیجار ابراز امیدواری کرد دولت یازدهم بتواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و مهمتر از همه فرهنگی کشور را مرتفع سازد.

دولت یازدهم بستر رفع مشکلات کشور را فراهم سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های پرفیض نماز جمعه این هفته در حسینیه این شهر بر استفاده از عقل برای تمامی امور و تصمیمات مهم زندگی اظهار کرد: فرهنگ و معارف اسلامی جایگاه و اهمیتی خاص برای عقلانیت و نقش و آثار آن قائل است، به گونه‌ای که هر جلوه از حیات فردی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و سیاسی را با حضور عقل و راهگشایی‌های آن رو به بالندگی و کمال‌یابی می‌داند.

وی مدیریت عقل در زندگی را  راه سعادت انسان دانست و اضافه کرد: انسان با مدیریت عقل در زندگی و پیشبرد امور بر اساس عقل و منطق جامعه‌ای آرام و سالمی را فراهم خواهد ساخت.

مرادی تصریح کرد: در تفکر دینی و منابع روایی اسلامی، عقل از برترین مقام و منزلت در جهان آفرینش برخوردار بوده و سرچشمه وجود و ریشه و اساس آفرینش به شمار آمده است.

حجت‌الاسلام مرادی در ادامه با تبریک هفته دولت به دولت مردان بیان کرد: امید است دولت مردان، دولت تدبیر و امید در انجام امور کشوری تمامی هم و غمشان رفع مشکلات مردم در تمامی عرصه باشد.

وی  با اشاره به تشکیل دولت یازدهم ادامه داد: امید است این دولت بتواند مشکلات اقتصادی، اجتماعی، و مهمتر از همه فرهنگی را مرتفع سازد و مردم در این زمینه می توانند یاری رسان مسئولان باشند.

خطیب جمعه بیجار هفته دولت را فرصتی مغتنم برای اصلاح عملکردها عنوان کرد و گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم از نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی آگاه و آنها را  نسبت به  کارشکنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان هوشیار سازند.

وی در پایان سخنان خود به روز پزشک اشاره کرد و گفت: این روز، روز قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت است که با جان و دل در راستای خدمت به مردم فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول