اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه دولت یازدهم نشان داد فرصت اتلاف وقت نداریم گفت: دولتمردان با تمام وجود برای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم کمر همت ببندند.

دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ساری اظهار داشت: دولت شهید رجایی و باهنر دولت مذهبی و ولایی بودند.

وی ادامه داد: هر دولتی که در مسیر دولت شهید رجایی و باهنر قرار گیرد مورد تأیید ملت است.

این مسئول با اشاره به اینکه هفته دولت، هفته خانه‌تکانی و افزایش شفافیت است، یادآور شد: به آقای روحانی تبریک می‌گویم که با رأی مردم این مسئولیت را قبول و کابینه را هم خیلی زود معرفی کرد و با بصیرت ولایی نمایندگان، کابینه تشکیل شد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه دولت یازدهم نشان داد فرصت اتلاف وقت نداریم و ماه عسلی برای دولتمردان وجود ندارد، افزود: دولتمردان با تمام وجود برای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری مردم کمر همت ببندند.

قاسمی با اشاره به اینکه این مسئله مورد توجه دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: هر کمکی که نیاز باشد برای حمایت از دولت چه در زمینه دعا کردن و یا کمک‌های مالی اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگرچه آمریکا و اسرائیل برای بازیابی خود در حال بهره‌گیری از تمام توان هستند و با مصادره دستاوردهای بیداری اسلامی سعی دارند مرسی‌ها را زندانی و مبارک‌ها را آزاد کنند، گفت: اما بدانند این نقشه به جایی نمی‌رسد مردم دنیا بیدار شده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به وضعیت تأسف‌بار مردم مصر، بحرین و سوریه خاطرنشان کرد: سازمان‌هایی که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند، امروز سکوت اختیار کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت دو مستندساز و خبرنگار مازندرانی در سوریه اظهار داشت: شهادت این دو عزیز را به جامعه خبری کشور، مردم مازندران و خانواده آنها تسلیت عرض می‌کنم.

قاسمی با بیان اینکه حمایت‌های ما از بیداری اسلامی بر اساس فرمایش‌های رهبری است، گفت: این حمایت‌ها هدفمند بوده و مسیر تضعیف و نابودی رژیم اشغالگر قدس را می‌پیماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مازندران نیازمند موزه است، خاطرنشان کرد: احداث موزه از خواسته‌های به حق مردم این استان است.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به انتخاب وزرا و مدیران گفت: این موضوع باعث نشود که مسئولان در حال حاضر مشکلات استان را فراموش کنند و از مردم غافل شوند.

وی در رابطه با انتخاب استاندار اصلح اظهار داشت: فردی که بتواند از مازندران جبران محرومیت کند از نیروهای بومی بهره‌گیری درست داشته باشد و بتواند برای استان امتیاز به دست بیاورد وارد عرصه شود.

قاسمی ادامه داد: شیوه نادرستی در دوره‌های قبل معمول بود که در زمان برداشت محصولات کشاورزی، واردات افزایش می‌‌یافت.

وی با اشاره به اینکه این مسئله از نقاط ضعف دولتمردان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم این خواسته به حق مردم مازندران را مورد توجه قرار می‌دهد.

انتهای پیام/86007/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول