اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

توسعه ورزش همگانی در شهرک‌های مسکونی جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از توسعه ورزش همگانی در شهرک‌های مسکونی جم خبر داد.

توسعه ورزش همگانی در شهرک‌های مسکونی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در دیدار با مدیران و مربیان و متصدیان ورزش شرکت پالایشگاه فجر جم بر استمرار برنامه‌های ورزشی در شهرک‌های مسکونی تاکید کرد.

وی افزود: بسترسازی کارهای ورزشی و توجه به این امر در کنار رسالت خطیر گاز رسانی و تولید گاز و همچنین مدیریت راهبردی شهرک‌ها توسط شرکت پالایش گاز فجر جم یک ضرورت محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: همواره به دنبال ایجاد محیطی سالم و پر از نشاط برای کارکنان و خانواده‌ها در شهرک‌های مسکونی هستیم و تلاش می‌کنیم که آنچه به‌عهده ما گذاشته شده به نحو مطلوب و در خور شأن همکاران و خانواده‌ها انجام دهیم.

اسلامی اضافه کرد: مقوله ورزش همواره اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌های خدمات ورزش شرکت پالایش گاز فجر جم داشته و انتظار می‌رود ورزش‌دوستان نهایت استفاده را از این برنامه‌ها داشته باشند.

وی ورزش همگانی را از اولویت‌های برنامه‌های ورزشی پالایشگاه دانست و بر توسعه امکانات و تجهیزات ورزش همگانی در شهرک‌های مسکونی تاکید کرد.

اسلامی تصریح کرد: بدون شک ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز حضور پرقدرت در المپیادهای سراسری است و انگیزه کارکنان و فرزندان کارکنان را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود رعایت شئونات اسلامی، اخلاق حسنه ورزشی، جوانمرد بودن و کرامت انسانی را به‌عنوان الگوهای رفتاری ورزشکاران نام برد و اظهار داشت: همه مربیان و متصدیان باید این ویژگی‌ها را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

وی از تمام مربیان و متصدیان که در راستای ترویج و توسعه ورزش پالایشگاه و شهرک‌های مسکونی تلاش می‌کنند خواست که همواره اخلاق و کرامت انسانی را مدنظر داشته باشند.

مدیرعامل پالایشگاه جم از اعزام پالایشگاه جم به المپیاد بزرگ ورزشی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: المپیاد بزرگ و ارزشمند ورزشی سراسری شرکت‌های پالایشی به زودی در مشهد مقدس در 2 بخش فرزندان دختر و پسر کارکنان برگزار می‌شود و شرکت پالایش گاز فجر جم در این مسابقات شرکت فعال خواهد داشت.

در ادامه این دیدار مربیان و متصدیان ورزشی به بیان پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول