اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) ریز افتتاح شد

ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) در شهر ریز از توابع شهرستان جم افتتاح شد.

ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) ریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرمانده سپاه شهرستان جم عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت کشور اهتمام خاصی داشته‌اند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

احمد رئیسی افزود: بسیج در شرایط کنونی در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز پیشتاز است و به فضل خدا روز به روز شاهد موفقیت و اعتلای بیشتر نظام اسلامی در این مسیر خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

رئیسی بیان کرد: تقویت بسیج و به ویژه تقویت پایگاه‌های بسیج امری مهم است که امیدوار هستیم هر روز بتوانیم نسبت به تحقق این مهم اهتمام ورزیم.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با همه توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌های باکیفیت فرهنگی و مذهبی نسبت به جذب جوانان اهتمام ورزیم و دشمنان را ناکام کنیم.

این مسئول با اشاره به کیفیت احداث ساختمان پایگاه جدید شهرستان جم افزود: این پایگاه در واقع به همت حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) شهرستان جم و مهندسی سپاه احداث شده و امیدوار هستیم شاهد فعالیت‌های ارزشمندی در این پایگاه باشیم.

انتهای پیام/2451/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول