اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 پروژه زیرساختی عسلویه در هفته دولت

فرماندار عسلویه گفت: در هفته دولت تعداد 22 پروژه مهم و زیرساختی بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 پروژه زیرساختی عسلویه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی شامگاه پنج‌شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید والامقام پرداخت و مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت و خستگی ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره این بزرگواران دانست.

فرماندار عسلویه در ادامه با اشاره به خدمات دولت در بخش‌های مختلف در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: خدمات دولت در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه حال باید شکر گذار این نعمات باشیم.

محمودی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی لازم در زمینه فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند زیرا این امر باعث ایجاد امید، شور و نشاط در بین مردم می‌شوند.

فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه به افزایش مبالغ ارزش افزوده در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با افزایش قابل توجه مبالغ ارزش افزوده دیگر نباید دغدغه مالی داشته باشند و تمام پروژه‌های فعال و قابل تعریف را به نحو شایسته‌ای ادامه دهند و نگذارند خللی در کارها ایجاد شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها نیز نهایت همکاری با برنامه‌های شهرداری‌ها را داشته باشند تا شاهد تغییر اساسی در مبلمان شهری و روستایی شهرستان عسلویه باشیم و قطعاً این تغییرات ظرف یکسال آینده قابل تحقق است.

فرماندار عسلویه با اشاره به انتخابات 24 خرداد و انتخاب دکتر روحانی به‌عنوان رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا شعارهای دولت تدبیر و امید محقق شود.

محمودی افزود: کارمندان با ارائه خدمات بهتر به مردم باید زمینه اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را فراهم کنند.

فرماندار عسلویه گفت: در هفته دولت امسال بازدید از خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا، دیدار مسئولین با مردم همچنین افتتاح و شروع عملیاتی عمرانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت است.

محمودی از اجرای 22 پروژه زیرساختی در عسلویه خبر داد و ابراز داشت: در هفته دولت تعداد 22 پروژه مهم و زیرساختی به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

در این نشست اعضای کمیته‌های پنچ‌گانه هفته دولت انتخاب و بر ضرورت و تعامل و همکاری هرچه بیشتر کمیته‌ها برای اجرای باشکوه برنامه‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول