اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خبر داد

فعالیت 3 هزار شبکه ماهواره‏‌ای در راستای تغییر سبک زندگی اسلامی

معاون پژوهشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم از فعالیت سه هزار شبکه ماهواره‏‌ای در سراسر جهان با هدف تغییر سبک زندگی اسلامی خبر داد.

فعالیت 3 هزار شبکه ماهواره‏‌ای در راستای تغییر سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام احمدحسین شریفی عصر امروز در همایش حلقه‌‏های صالحین بسیج فرهنگیان شهرستان شاهرود و بخش بسطام که در کانون بسیج جوانان شاهرود و با حضور شمار زیادی از بانوان و مسئولان برگزار شد، به ترفندهای استکبار جهانی و غرب برای مقابله با نظام اسلامی اشاره کرد.

معاون پژوهشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم در بخشی از سخنان خود به فعالیت سه هزار شبکه ماهواره‌‏ای اشاره کرد که با حمایت‏‌های جهان غرب به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی درصدد هستند به تغییر سبک زندگی اسلامی بپردازند.

شریفی بیان کرد: براساس بررسی‏‌های انجام شده، مشخص شد که فعالیت بیشتر این شبکه‏‌های ماهواره‌‏ای، انتشار موسیقی‏‌های مخرب بیان جوانان به خصوص جامعه ایرانی است.

معاون پژوهشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم اذعان داشت: غربی‏‌ها به خوبی از نقش 80 درصدی قوه بصری در یادگیری و تاثیرپذیری انسان از موسیقی و صدا آگاه هستند و از این رو، تمرکز خود را بر روی موسیقی به انضمام تصاویر مستهجن همراه آن معطوف کرده‌‏اند.

شریفی ابراز کرد: دشمن جامعه اسلامی و ایرانی را مورد ارزیابی قرار داده و شناخت خوبی از آن دارد و بر اساس این شناخت و با همان اصل پیش‌‏گفته در حال اجرای طرح‌‏های شوم خود با بهره‌‏گیری از قدرت رسانه است.

معاون پژوهشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب با فعال‏‌سازی شبکه‏‌های ماهواره‌‏ای در سراسر جهان و به زبان‌‏های مختلف برای به انحطاط کشیدن نسل جوان برنامه‌‏ریزی کرده‏‌اند و در این راستا، فعالیت‏‌های خود را به شکل گسترده پیگیری می‏‌کنند.

شریفی با اشاره به رویکردهای متفاوت این رسانه‏‌ها در مواجهه با فرهنگ غنی و ناب ایرانی و اسلامی، تأکید کرد: تبلیغ اشرافی‏‌گری یکی دیگر از اهداف شبکه‏‌های ماهواره‏‌ای است که دائماً به آن دامن زده می‌شود.

معاون پژوهشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم یادآور شد: ترویج سبک زندگی غربی و دور ساختن ایرانیان از فرهنگ اصیل و ناب اسلامی، مهم‏ترین برنامه‏‌ای است که در شبکه‏‌های ماهواره‏‌ای به آن پرداخته می‏‌شود.

شریفی عنوان کرد: غربی‏‌ها سعی می‌‏کنند در برنامه‌‏های خود در همه زمینه‏‌ها نظیر معماری بنا، تغذیه و خوراک نیز این تغییرات را به منصه ظهور برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، دو سال پیش بود که رهبر معظم انقلاب در دیداری با مردم اصفهان، ترویج فساد اخلاقی را ابزاری در خدمت اهداف سیاسی دشمنان دانستند و دستور فرمودند که ملت، مسئولان و به ویژه جوانان مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

در حقیقت ایشان میدان جدید جنگ غرب علیه ایران را درک کرده بودند و در مورد ترویج فساد اخلاقی، به مسئولان و ملت فرمان آماده‏‌باش در این مصاف را صادر کردند.

مدتی است که غرب با روش‌های مختلف به دنبال ترویج فساد اخلاقی و تفکرات خانمان‏‌برانداز در ایران است.

غرب با توجیه فساد اخلاقی، به دنبال هجمه بردن بر زیرساخت‌های ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران است، چراکه تمام این مفاسد از دید اسلام معصیت است و بر نهی و مقابله با آن تأکید شده و از آنجا که اسلام رأس‌‏الخیمه نظام اسلامی ایران است، غرب می‌خواهد با زدن این رکن اساسی، پایه‌های مقبولیت اجتماعی نظام را در نزد اذهان عمومی تضعیف کند.

انتهای پیام/2249/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول