اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

تماس تلفنی وزیر خارجه یمن با ظریف/ تأکید بر آزادی دیپلمات ربوده شده

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی همتای یمنی‌اش بر اقدامات جدی‌تر دولت یمن برای آزادی هر چه سریع‌تر دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا تأکید کرد.

تماس تلفنی وزیر خارجه یمن با ظریف/ تأکید بر آزادی دیپلمات ربوده شده

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ «ابوبکر القربی» وزیر امور خارجه یمن در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای وزیر امور خارجه کشورمان، بر آمادگی یمن برای توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

در این تماس تلفنی که امروز (پنجشنبه) صورت گرفت، وزیر امور خارجه یمن با اشاره به تلاش‌های دولت متبوعش برای آزادی نوراحمد نیکبخت دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا، با بیان اینکه دولت یمن به صورت جدی موضوع را پیگیری کرده، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این اقدامات به نتیجه رسیده و دیپلمات ایرانی آزاد شود.

محمدجواد ظریف نیز ضمن تشکر خاطرنشان کرد: استقرار و وحدت یمن حمایت کرده و خیرخواه این کشور است.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تلاش‌های دولت یمن برای آزادی دیپلمات ایرانی، ابراز امیدواری کرد با اقدامات جدی‌تر دولت یمن آقای نیکبخت هر چه سریع‌تر آزاد شود.

هیئت حقوقی و کنسولی کشورمان دوشنبه هفته آینده به منظور دیدار با مقامات یمنی و پیگیری موضوع ربایش دیپلمات ایرانی عازم آن کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول