اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اجحاف زیادی در حق بانوان صورت گرفته است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اجحاف زیادی در حق بانوان و ورزشکاران بانو در اصفهان صورت پذیرفته است.

اجحاف زیادی در حق بانوان صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس روی میز بانوان که در اصفهان برگزار شد اظهار داشت: امیدوارم تنیس روی میز استان بتواند به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: به تیم‌های گلستان، تهران، کرمان و استان دیگر که به اصفهان آمده‌اند خیر مقدم می‌گویم و این تیم‌ها موجب شده است سطح رقابت‌ها بسیار بالا برود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از آقای ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان که جوانی‌اش را در ورزش استان گذاشت تشکر می‌کنم و باید بگویم قلباً به وی ارادت دارم.

وی ادامه داد: تیمداری در کشور بسیار سخت است اما این کار را باشگاه فولاد ماهان انجام داده و بسیاری از رشته‌های ورزشی را تحت حمایت خودش در آورده است.

جواهری افزود: از خانم چوپان‌نژاد نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان که خواهرانه به بازیکنان رسیدگی می‌کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: با وجود اینکه 50 درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند اما اجحاف زیادی در حق آنان صورت پذیرفته است اما ما با تشکیل و راه‌اندازی کمیته راهبری ورزش بانوان سعی کردیم  تا حدودی این نقص را در ورزشکاران بانو جبران کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: از آقای تکابی که توانسته با تلاش و پشتکار خودش و همکارانش رتبه هیئت تنیس روی میز استان را از شانزدهم کشوری به سوم برساند کمال تشکر را دارم.

در پایان مراسم اختتامیه از مسئول مسابقات آقای میرباقری و داوران و مهدی تکابی و چوپان‌نژاد رؤسای هیئت تنیس روی میز استان و همچنین رئیس فدراسیون تنیس روی میز از طرف باشگاه فولاد ماهان تجلیل شد.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول