اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر داد

بلاتکلیفی احداث سد خرمرود تویسرکان با وجود اتمام مطالعه آن

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به وضعیت سد خرمرود گفت: با وجودی که سال‌هاست مطالعه این سد به اتمام رسیده و آماده احداث است، ولی هنوز کاری برای آن نشده است.

بلاتکلیفی احداث سد خرمرود تویسرکان با وجود اتمام مطالعه آن

محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان در حوزه آب با مشکلات زیادی مواجه است، اظهار داشت: با وجود اینکه بارش در شهرستان تویسرکان از میانگین بارش در استان همدان بالاتر است، اما با مشکل آب چه در حوزه آب شرب و چه آب کشاورزی مواجهیم.

وی ادامه داد: هرچند برداشت از آب‌های زیرزمینی در تویسرکان از بقیه نقاط استان بهتر است، اما با این تفاسیر باز هم در حوزه آب، مشکل داریم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از روستاها با تانکر آبرسانی می‌شوند، تأکید کرد: شهرستان تویسرکان دارای ظرفیت‌های لازم برای حفظ آب هست، اما اقدام مناسبی در این زمینه نشده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت سد خرمرود گفت: با وجودی که سال‌هاست مطالعه این سد به اتمام رسیده و آماده احداث است، ولی هنوز کاری برای آن نشده است.

مفتح ابراز کرد: کارهای احداث سد سرابی نیز انجام شده، اما کارهای بعدی آن مانند خط انتقال و تصفیه‌خانه اجرایی نشده که همین امر بر مشکلات بخش آب شهرستان دامن زده است.

وی در پایان با بیان اینکه پیگیر تأمین بودجه برای تکمیل این سدها هستیم، ابراز داشت: طی رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان امر، کارهایی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول