اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

ادعای مالکیت امامزاده هاشم (ع) دماوند واقعیت ندارد/ پیگیر شکایت هستیم

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای شکایت از ادعای مالکیت نماینده آمل در مجلس در خصوص امامزاده هاشم (ع) دماوند خبر داد.

ادعای مالکیت امامزاده هاشم (ع) دماوند واقعیت ندارد/ پیگیر شکایت هستیم

حمیدرضا مشهدی‏عباسی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: خلأ نبود نماینده در یک سال گذشته، مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: مسائلی همچون ادعای مالکیت نماینده آمل در مجلس در خصوص امامزاده هاشم (ع) دماوند در این مدت پیش آمده که بنده پیگیر شکایت از این اقدام هستم.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اساس کار خود در شهرستان دماوند را توسعه کشاورزی و گردشگری خواند.

مشهدی‏عباسی افزود: ما در این دو زمینه، ظرفیت‏های بسیار خوبی داریم و در بخش کشاورزی کارهای خوبی انجام شده است؛ اما در حوزه گردشگری باید زیرساخت‏ها را از ریشه ترمیم کنیم.

وی توسعه دانشگاه‏ها و صنعت و همچنین شهرک‏های صنعتی را از دیگر اولویت‏های کاری خود برشمرد و گفت: در بخش صنعت باید ببینیم بر اساس قانون چه صنایعی را می‏توان در شهرستان دماوند توسعه داد و همچنین نیازسنجی دقیقی در این باب صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشتغال‏زایی و ایجاد فضا برای شاغل شدن بیکاران تحصیل‏کرده و کاستن مسائل خانواده‏ها در حوزه اشتغال از دیگر برنامه‏هایم خواهد بود.

گفتنی است؛ مشهدی‏عباسی از 26 تیر ماه امسال کار خود را به عنوان نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی شروع کرده و اتحاد جغرافیایی و وحدت سیاسی از مهم‏ترین شعارهای این نماینده خانه ملت بوده است.

انتهای پیام/2568/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول