اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد

باسوادی 5/99 درصد از مردم استان سمنان/ بقیه بی‏‌سوادان قادر به آموزش نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از باسوادی 5/99 درصد مردم این استان خبر داد و گفت: بقیه بی‏‌سوادان قادر به آموزش نیستند.

باسوادی 5/99 درصد از مردم استان سمنان/ بقیه بی‏‌سوادان قادر به آموزش نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد بنائیان‏‌سفید امروز اظهار داشت: استان سمنان 99.5 درصد باسواد دارد و نیم درصد مابقی کم‏‌توان ذهنی هستند که قادر به آموزش نیستند.

وی کسب رتبه‏‌های برتر علمی توسط دانش‌‏آموزان استان سمنان در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و المپیادها، کسب رتبه برتر کشور در ثبت‏‌نام از نوآموزان و ... را از مهم‏ترین ویژگی‏‌های دانش‏‌آموزان استان سمنان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با استقبال از حضور خیران در علم‌آموزی و ایجاد جامعه نیکوکارری «ابرار» در استان سمنان گفت: حضور خیران و ایجاد جامعه نیکوکاری ابرار، پیوستی فرهنگی است.

بنائیان‏‌سفید ادامه داد: تعاملی مناسب امروز بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آموزش و پرورش و بزرگ‏ترین بخش خصوصی اقتصاد کشور یعنی اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی استان سمنان با تشکیل این جامعه نیکوکاری برقرار شده است.

وی گفت: این اداره کل 109 هزار دانش‌‏آموز، 47 هزار خانواده و 9 هزار و 500 پرسنل در حال فعالیت دارد که از نظر اعتقادی، ارزش‌‏ها و استعداد از استان‏‌های برخوردار کشور است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول