اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم خبر داد

کاهش ترافیک بلوار امین(ص) با بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله شهید حکیم

شهردار منطقه چهار قم گفت: با بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله حکیم فاصله میان دو میدان ارتش و میثم در قم از دو کیلومتر به 400 متر کاهش یافته است.

کاهش ترافیک بلوار امین(ص) با بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله شهید حکیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام از بازگشایی معبر ترافیکی جدیدی از میدان ارتش به میدان میثم و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی بلوار امین صورت گرفته است.

وی افزود: پس از تملک و تخریب املاکی که در مسیر بلوار آیت‌الله حکیم قرار داشتند و متعلق به کارخانه ایران مرینوس بودند عملیات عمرانی طرح مذکور آغاز شد.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح شامل تملک، زیرسازی، آسفالت، خط کشی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی بوده است خاطرنشان کرد: پس از طی همه این مراحل مسیر جدیدی مابین دو میدان میثم و ارتش به وجود آمد و این دو نقطه را به یکدیگر متصل کرد.

وی ادامه داد: تا پیش از احداث این بلوار برای دسترسی به میدان میثم از مقصد میدان ارتش باید مسیری شامل بلوار امین، بلوار شهید گلزاری و بلوار گلستانه به طول تقریبی دو کیلومتر طی می‌شد اما در حال حاضر بلواری 400 متری این دو میدان را به یکدیگر متصل می‌کند که تاثیر فراوانی در کاهش ترافیک و مدت زمان سفرهای درون شهری دارد.

نکونام با اشاره به کاهش مصرف سوخت به عنوان یکی دیگر از نتایج حاصل از اجرای پروژه بلوار آیت‌الله حکیم عنوان داشت: املاک دیگری هم در مسیر بلوار مذکور وجود دارند که پس از تملک آنها عملیات اجرایی برای بهره‌برداری از یک شریان ترافیکی بزرگ و مهم قم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول