اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌‏دهد

وعده گنج و قتل مرد جوان در سمنان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: قاتلی که زن و شوهر جوان را با وعده پیدا کردن گنج فریب داده و اقدام به کشتن آنها کرده بود، دستگیر شد.

وعده گنج و قتل مرد جوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، داوود رسولی‏‌فر ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران، به تشریح جزئیات این جنایت پرداخت و گفت: خبر وقوع فقدان یک زوج جوان به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 شهرستان سمنان اعلام شد.

رسولی‏‌فر در ادامه گفت: پس از اعلام این خبر و با توجه به اهمیت و حساسیت آن، بی‏‌درنگ اکیپ ویژه‌‏ای از مأموران مجرب پلیس آگاهی استان سمنان تشکیل شد و رسیدگی سریع به آن در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده و همه‏‌جانبه پلیس در راستای پیدایش مفقودان، فرد مذکری را به عنوان مظنون اصلی پرونده معرفی کرد که با هماهنگی‏‌های لازم قضایی، دستگیر و از وی تحقیق شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مظنون در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مفقودان بوده است، تصریح کرد: با اقدامات تخصصی پلیس، متهم به فریب با وعده پیدایش گنج و اقدام به قتل مفقودان در محلی اطراف سمنان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اعزام سریع نیروهای پلیس و امداد و نجات افزود: زوج مفقود شده در حالی که مرد به قتل رسیده بود و همسر وی دچار آسیب‏‌دیدگی بود، پیدا شدند و زن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی پرونده با هماهنگی مراجع قضایی در حال بررسی است.

رسولی‏‌فر ضمن توصیه به عموم مردم در خصوص رعایت هشدارهای پلیس و عدم اعتماد به افراد ناشناس، خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از بروز این‏گونه جرایم، در صورت بروز موارد مشکوک و احساس خطر، بی‏‌درنگ، مراتب را به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اعلام کنند و از هر اقدام خودسرانه‏‌ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/2249/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول