اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 تا 14 شهریور ماه

نخستین کارگاه مشترک ترکیبیات دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و صنعتی شریف برگزار می‌شود

نخستین کارگاه مشترک ترکیبیات دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و صنعتی شریف 9 تا 14 شهریورماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

نخستین کارگاه مشترک ترکیبیات دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و صنعتی شریف برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در این کارگاه تخصصی که با هدف پژوهش و مباحثه علمی در زمینه ترکیبات، نظریه گراف و کاربرد آنها برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان با جدیدترین موضوعات حول این زمینه‌های علمی آشنا خواهند شد.

برگزاری جلسات کارگاه به صورت یک سخنرانی کلیدی در هر روز و با محور طرح مسئله‌های باز تحقیقاتی در یکی از زمینه‌های ترکیبات، برگزاری جلسات پژوهش مشترک در زمینه مسئله‌های طرح شده و نیز شرکت در نشست های بحث و گفت‌وگوی تخصصی با موضوعات از پیش تعیین شده از جمله بخش های این کارگاه علمی است.

علاقه‌مندان به منظور آشنایی بیشتر و نیز کسب اطلاعات پیرامون موضوعات، سخنرانان و جزئیات این کارگاه می‌توانند به وبگاه www.combinatorics.iut.ac.ir مراجعه کنند.

به گزارش فارس، نخستین کارگاه مشترک ترکیبیات دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و صنعتی شریف 9 تا 14 شهریورماه جاری به میزبانی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول