اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی اصفهان:

تبیین مفاهیم معنوی مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره قرآن و عترت است

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی اصفهان گفت: براساس سیاست‌گذاری‌های انجام گرفته جشنواره قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی با هدف تبیین مفاهیم معنوی اجرایی می‌شود.

تبیین مفاهیم معنوی مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره قرآن و عترت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمیدرضا صادق‌گلی صبح امروز با بیان این مطلب در جشنواره قرآن و عترت شهرستان شهرضا اظهار داشت: مرحله استانی جشنواره عترت و قرآن در استان اصفهان در سطح شش منطقه و به میزبانی شهرهای اصفهان، کاشان، شهرضا، گلپایگان، نجف آباد و نایین اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله استانی این جشنواره تمام افراد امکان حضور در سطح مسابقات را دارند، اما پس از انجام غربال گری، برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی اصفهان با تشریح اهمیت ترویج مفاهیم و اصول معنوی در اقشار مختلف جامعه گفت: برهمین اساس طرح جامع جشنواره قرآن و عترت با هدف تبیین و ترویج مفاهیم معنوی با رویکرد مقابله با کمبود معنویت در مددجویان بهزیستی اجرا می‌شود.

این مسئول رویکرد اداره کل بهزیستی استان اصفهان در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: با همکاری و تعامل مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح استان اصفهان امکان دست‌یابی به سیاست گذاری‌های انجام گرفته در این حوزه خطیر محقق شده است.

صادق‌گلی با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت در چهار حوزه اذان، قرائت، ترتیل و حفظ قرآن برگزار می‌شود، اذعان داشت: در سطح شهرستان شهرضا 130 نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند که در نهایت افراد منتخب در شهرستان بابلسر به مسابقه نهایی می‌پردازند.

به گزارش فارس، جشنواره عترت و قرآن در دو سطح خواهران و برادران با حضور مددجویان مختلف بهزیستی اعم از پرسنل، معلولان، نابینایان، مراکز شبه خانواده، مدیران و مربیان مهدهای کودک و زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

انتهای پیام/63011/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول