اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاران قمی مدال‌های خود را به بانوی کرامت اهدا کردند

18 ورزشکار استان قم که موفق به کسب مدال از مسابقات آسیایی و جهانی شده بودند طی مراسمی مدال‌های خود را به آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهدا کردند.

ورزشکاران قمی مدال‌های خود را به بانوی کرامت اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسمی که چهارشنبه شب در فضایی آکنده از معنویت و با حضور ورزشکاران، مسئولان جامعه ورزش و همچنین خانواده معظم شهدا برگزار شد شرکت‌کنندگان به غبار روبی از ضریح مطهر حضرت معصومه(س) پرداختند و همچنین با اشک دیده غبار از دل‌های خود زدودند.

در ادامه این مراسم 18 ورزشکار قمی که موفق به کسب مدال از مسابقات قهرمانی جهان، پاراالمپیک و آسیایی شده بودند مدال‌های خود را به موزه‌آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا کردند.

همچنین در این مراسم به ورزشکارانی که مدال خود را به آستان بانوی کرامت اهدا کردند نشان ویژه خادمی حرم کریمه اهل بیت(س) اهدا شد.

طبق اعلام صورت گرفته از سوی مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) مدال این ورزشکاران در بخش ویژه ورزشکاران موزه حرم مطهر نگهداری خواهد شد.

مجید تلخابی، محمدعلی محمدیان قمی، محمد محسن ربانی، علی کارچانی، مهدی ملا یاری، حسن حسین لو، سیدحسین حسینی جم، خدیجه رضایی و... به اهدای مدال‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2258/ک10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول