اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش گلستان:

جدول تغییر رفتاری راهیان‎نور روی جوانان تهیه شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: علاوه بر جدول تعداد اعزام‎ها، باید جدول رفتاری راهیان‎نور روی جوانان داشته باشیم.

جدول تغییر رفتاری راهیان‎نور روی جوانان تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، منصور عتیقی در همایش راهیان‎نور دانش‎آموزی در جمع مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در راهیان نور ما باید به اهداف خودمان برسیم و هدف اعزام کردن افراد نیست بلکه آن تغییر تحولات اساسی است.

وی تصریح کرد: تحولی که در آموزش و پرورش رخ داده است بسیار عالی است، بحث نظام‎سازی صورت گرفته است و با توجه به تفاهمی که در آن وجود دارد 70 درصد کار مورد تائید همه است و هر پنج سال یکبار مورد بررسی قرار می‎گیرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان اذعان داشت: در سند بنیادی که طراحی شده است مهمترین بحث تربیت است و در نظام تعریف شده در این سند موضوع تربیتی جا افتاده است.

عتیقی افزود: آموزش و پرورش تعلیم را در متن تربیت می‎بیند و به آن سند بنیادی که تربیت است در متن کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور گفت: راهیان نور به عنوان یک کار خوب جا افتاده است و در کار کیفی حداقل کمیت نیاز داریم و راهیان نور به آن حداقل رسیده است.

معاون پروشی آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: راهیان نور باید مثل یک کتاب باشد که برای آن رفتار تعریف شود و آخر سال نتیجه هدف را ببینیم و نیز نباید به کار کوچک قانع باشیم بلکه باید کاری کنیم که علاوه بر جدول تعداد اعزام‎ها، جدول رفتاری داشته باشیم که آخر کار ببینیم چقدر تاثیرگذار بوده است.

عتیقی گفت: ان‌شاءالله با برنامه‎ریزی‎هایی که هم از جانب سپاه و آموزش پرورش استان قرار می‎گیرد شاهد ارتقای سطح کیفی در راهیان‎نور دانش‎آموزی باشیم.

انتهای پیام/2307/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول