اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه خبر داد

فعالیت 16 مربی در رشته سوپر کنتاکت و کیک بوکسینگ در گناوه

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه گفت: 16 مربی فعال در بخش آقایان و بانوان در دو سبک سوپر کنتاکت و کیک بوکسینگ wka به آموزش ورزشکاران رزمی کار شهرستان گناوه می‌پردازند.

فعالیت 16 مربی در رشته سوپر کنتاکت و کیک بوکسینگ در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، خالد خلیلی چهارشنبه‌شب در جمع ورزشکاران شهرستان گناوه، اظهار داشت: بانوان رزمی‌کار شهرستان گناوه از توانمندی‌های خاصی در ورزش‌های رزمی برخوردار هستند که نیاز به حمایت و مساعدت‌های مالی برای پیشرفت در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای، کشوری، ملی و جهانی دارند.

خلیلی اضافه کرد: بانوان رزمی کار شهرستان گناوه در دو سبک سوپر کنتاکت با مربی گری سرکار خانم عباسپور و سبک کیک بوکسینگ wka با مربی گری سرکار خانم بتول نظری مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

وی خاطرنشان کرد: سبک سوپر کنتاکت بانوان دارای سه باشگاه فعال و سبک کیک بوکسینگ wka دو باشگاه فعال در شهر گناوه دارند و در این سال‌ها توانسته‌اند به مقام‌های مختلفی در مسابقات گوناگون دست پیدا کنند.

خلیلی تصریح کرد: بیش از 400 بانوی رزمی کار در این دو سبک زیر نظر هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: 16 مربی فعال در بخش آقایان و بانوان در دو سبک سوپر کنتاکت و کیک بوکسینگwka  به آموزش ورزشکاران رزمی کار شهرستان گناوه می‌پردازند.

خلیلی افزود: این مربیان در طول سال به دوره‌های مختلف آموزشی در سطوح استانی و کشوری اعزام شده و با به روز نگهداشتن دانش رزمی خود تلاش می‌کنند تا آخرین مهارت‌ها و تکنیک‌های پیشرفته مربوط به فنون ورزش‌های رزمی را فراگیری و به هنرجویان خود انتقال دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه تأکید کرد: فلسفه ورزش‌های رزمی مثل دین اسلام مقدس و محترم است؛ چرا که مربیان بزرگوار علاوه بر تمرین جسم هنرجویان زیر مجموعه خود تلاش دارند که به صورت همزمان به پرورش روح آنها نیز بپردازند.

وی اذعان داشت: جا دارد در اینجا از بزرگوارانی چون مهندس تبادار استاندار سابق بوشهر، بزرگواری نیک اندیش و خیرخواه که همیشه یار و یاور همه به ویژه ورزشکاران بوده و هستند و در این مهم یعنی اعزام بانوان رزمی کار به مسابقات انتخابی تیم ملی به هیئت ورزش‌های رزمی کمک کرده‌اند، تشکری ویژه داشته باشم.

خلیلی تصریح کرد: همچنین شایسته است که از آقایان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه، علی فکی رئیس هیئت رزمی استان، علیرضا صفوی نماینده سبک سوپر کنتاکت در استان، رستم آشنا دبیر هیئت رزمی استان، زهرا فکی نائب رئیس هیئت رزمی استان در امور بانوان و خانم خدیجه دشتی مسئول امور ورزش بانوان گناوه تقدیر به عمل آورم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول