اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

کاهش تلفات انرژی الکتریکی در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کاهش تلفات انرژی الکتریکی در استان سمنان به همت متخصصان صنعت توزیع برق خبر داد.

کاهش تلفات انرژی الکتریکی در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‏‌زاده امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در حاشیه اجرای طرح بهینه‏‌سازی شبکه‏‌های توزیع برق منطقه ای‌ شهرستان سرخه در قالب رزمایش خدمت متعالی در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان اظهار کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی در استان سمنان یکی از مهم‏ترین برنامه‌‏های در دست اجراست.

وی تصریح کرد: در این حوزه، موفقیت‏‌های خوبی در استان حاصل شده تا آنجا که وزیر وقت نیرو در سخنان خود گفته بود، استان سمنان به لحاظ کم‏ترین درصد تلفات شبکه‏‌های برق، جزو استان‏‌های ممتاز کشور است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، میزان تلفات شبکه‏‌های توزیع برق در سال 90 را رقمی معادل 26/8 درصد اعلام کرد.

موسوی‏‌زاده بیان داشت: این در حالی است که میزان تلفات شبکه‏‌های توزیع برق در سال 91 به هشت درصد رسیده و این، نشان می‌‏دهد فعالیت‏‌ها رو به رشد بوده است.

وی همچنین از کاهش شدت حوادث در شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد و گفت: میزان شدت حادثه در سال 90 در این شرکت 6/6  بود که در سال گذشته به رقم 388 هزارم رسید.

معاون بهره‌‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان نیز گفت: شبکه‏‌های فشار متوسط و فشار ضعیف فیدر ایج در شهرستان سرخه شامل روستاهای ایج، امام‏زاده عبدالله، جوین، آل‏دره و شاه محمد زید اصلاح و بهسازی شد.

سعید قدس گفت: فیدر خط تغذیه کننده برق مشترکان این روستاها در این طرح جهادی- ضربتی بهینه‏‌سازی شد.

وی با اشاره به این‏که 8 هزار متر شبکه توزیع برق روستاهای ذکر شده در قالب این رزمایش بهینه‏‌سازی شد، افزود: بازبینی یراق‏‌آلات 110 اصله پایه برق، تعویض 80 عدد مقره بشقابی، بهسازی اصلی‏های شبکه، نصب یک‏سری قطع کننده، جابه‌‏جایی یک اصله پایه برق و سرویس سه ایستگاه توزیع برق هوایی عمومی از مهم‏ترین اقدامات به عمل آمده محسوب می‏‌شود.

معاون بهره‌‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: تقلیل خاموشی‏‌های ناخواسته، کاهش تلفات، افزایش رضایت‏مندی مردمی، پایداری و ارتقای ضریب اطمینان شبکه‏‌های توزیع برق روستاهای مورد اشاره از مهم‏ترین اهداف این طرح به شمار می‏‌رود.

وی خاطرنشان ساخت: همه این اقدامات ظرف پنج ساعت اجرایی شده و چنانچه این طرح به روال عادی انجام پذیرد، 15 روز کاری زمان نیاز خواهد داشت.

معاون بهره‏‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: 60 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی در این رزمایش شرکت داشته و ظرف کم‏ترین بازه زمانی، بیشترین بهره‌‏وری حاصل شده است.

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول