اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

دفع حمله افراد مسلح به بیمارستان «الکندی» در ریف حلب

نیروهای ارتش سوریه در حالی حمله افراد مسلح به بیمارستان «الکندی» در ریف حلب را دفع کردند که دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز در مناطق شرقی و شمال غربی ریف حلب چندین عملیات نظامی را علیه گروه‌های مسلح به اجرا گذاشتند.

دفع حمله افراد مسلح به بیمارستان «الکندی» در ریف حلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌های ارتش سوریه امروز چهارشنبه موفق شدند، حمله افراد مسلح به بیمارستان «الکندی» در ریف حلب در شمال سوریه را دفع کنند.

این درحالی است که دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز تجهیزات نظامی و استحکامات گروه‌های مسلح مستقر اطراف زندان مرکزی حلب در مسیر «شهر صنعتی» و قرار گرفته در غرب «تلة المضافة» را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات ارتش سوریه علاوه بر انهدام تجهیزات و نظامی و استحکامات گروه‌های مسلح و یک کاروان خودروهای حامل سلاح برای عناصر مسلح، شماری از آنها را نیز به قتل رسانده و زخمی کردند.

از سوی دیگر گزارش شده است، دیگر نیروهای ارتش سوریه نیز چندین عملیات نظامی را در ریف شرقی و ریف شمال غربی حلب علیه گروه‌های مسلح اجرا کردند تا در جریان این عملیات‌ها نیز ده‌ها فرد مسلح کشته و زخمی شوند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول