اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در تاریخ بورس

پذیره‌نویسی در صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری آغاز شد

کارشناس بورس اردبیل گفت: برای اولین بار در تاریخ بورس و بازار سرمایه کشور پذیره‌نویسی در صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری در اردبیل نیز آغاز شد.

پذیره‌نویسی در صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مریم کاملی عصر امروز در بیان شاخص‌ها و وضعیت بورس سهام و اوراق بهادار در اردبیل اظهار داشت: این هفته در بورس اوراق بهادار اردبیل 36 میلیون سهم به ارزش 132 میلیارد ریال معامله شد.

وی تصریح کرد:‌ در این مدت 77 کد معاملاتی نیز صادر شده است که صاحبان بازار بورس می‌توانند از آن بهره بگیرند.

کاملی خاطر نشان کرد: ‌در بین صنایع بورس و فرا بورس ارزش بیشترین سهام معامله شده مربوط به شرکت هولدینگ نفت و گاز تأمین و نوسازی ساختمان تهران بوده که بیشترین ارزش معاملات را داشته است.

این مسئول اضافه کرد: این هفته شاخص کل معاملات بورس افت داشته به طوریکه 329 واحد افت را در معاملات بازار بورس اردبیل شاهد بودیم.

وی آخرین شاخص را 59 هزار و 281 واحد اعلام کرد و ادامه داد: به نظر می‌رسد این فرآیند در هفته‌های آینده وضعیت اصلاحی و بهبودی پیدا کند.

کارشناس بورس اردبیل بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ بورس کشور پذیره‌نویسی در صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری آغاز شده و علاقمندان می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/62003/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول