اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قروه خبر داد

جریمه 226 میلیون ریالی واحدهای صنفی متخلف در قروه

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قروه گفت: در یک ماه گذشته 226 میلیون ریال جریمه نقدی برای واحدهای صنفی متخلف در قروه صادر شده است.

جریمه 226 میلیون ریالی واحدهای صنفی متخلف در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، علی منتشلو بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان قروه اظهار کرد: در یک ماه گذشته یک هزار و 226 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که طی آن 42 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و جریمه‌ای نزدیک به 226 میلیون ریال برای متخلفان صادر شد.

وی افزود: در همین زمینه 22 واحد متخلف صنفی پلمب و 56 مورد اخطار نیز به صاحبان واحدهای صنفی متخلف اعلام شد.

به گفته منتشلو، در مدت زمان یاد شده، 25 گشت مشترک در سطح قروه انجام گرفته است.

اجرای مرحله سوم طرح شبنم در قروه

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح شبنم از اول شهریورماه در این شهرستان گفت: در این مرحله 700 گروه کالایی دارای برچسب شبنم می‌شود.

منتشلو گفت: برچسب در مرحله نخست برای 25 گروه و در مرحله دوم نیز برای 47 گروه کالا، الصاق شد که مرحله سوم تقریبا دربردارنده تمامی گروه‌های کالایی خواهد بود.

وی افزود: برای اجرای مرحله سوم به 260 واحد صنفی اطلاع‌رسانی شده است که تا کنون 32 نفر اقدام به تکمیل فرم خوداظهاری کرده‌اند.

دفترچه مورد نیاز دانش‌آموزان فراهم شده است

منتشلو در بخش دیگری از گفته‌هایش از تامین دفترچه‌های مورد نیاز دانش آموزان شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار انجام خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا بر عملکرد، فروشگاه‌های لوازم التحریر و واحدهای صنفی فعال در زمینه توزیع کتاب، نظارت مستمر و دقیقی انجام خواهد گرفت.

منتشلو خاطرنشان کرد: به منظور تامین مایحتاج خانواده‌ها برای دانش‌آموزان، نمایشگاه پاییزه نیز از نیمه دوم شهریور ماه در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

کشف محموله گندم مخلوط با کودشیمیایی تقلبی

به گفته سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قروه، در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت مراکز مجاز و غیرمجاز خرید گندم در این شهرستان، از آغاز فصل خرید تا کنون 72 مورد بازرسی از 12 مرکز مجاز و 10مرکز واسطه‌گری خرید گندم و باربری‌ها در این شهرستان انجام گرفته است.

منتشلو افزود: در این بازرسی‌ها یک محموله گندم به وزن بیش از 25 تن کشف و ضبط شد که در آن گندم با کود شیمیایی تقلبی مخلوط شده بود.

وی در پایان گفت: در یک بازرسی دیگر نیز یک محموله 40 تنی عرضه خارج از شبکه گندم کشف و ضبط شدکه متخلفان برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول