اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری خبر داد

نیاز 4 هزار نفری سازمان جنگل‏‌ها برای تکمیل پست‌های کارشناسی خالی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‌‏ها، مراتع و آبخیزداری گفت: این سازمان 12 هزار پست کارشناسی دارد که به چهار هزار نفر نیرو برای تکمیل این پست‏‌ها نیاز است.

نیاز 4 هزار نفری سازمان جنگل‏‌ها برای تکمیل پست‌های کارشناسی خالی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، خسرو شهبازی در نشست مسئولان منابع طبیعی استان سمنان اظهار داشت: سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مجوز جذب و به‏‌کارگیری یک هزار و 240 نیرو را داشت که باید در سال گذشته جذب می‌شدند و به علت مشکلات اعتباری این امر محقق نشد.

 

وی به کاهش بودجه حفاظت از جنگل‌‏ها در سال جاری اشاره و تصریح کرد: تلاش شده تا این کمبود اعتبار در پیشنهاد اصلاحیه بودجه جبران شود اما در مجموع، اعتبار بخش منابع طبیعی افزایش یافته است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری از ایجاد دفتر ترویج مشارکت‏‌های مردمی در سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد.

 

شهبازی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر عمومی‏ کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی، این دفتر با هدف استفاده از نیروهای مردمی در حفاظت از مراتع، جنگل‏ها و محافظت از منابع طبیعی ایجاد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دفتر نوسازی و فناوری اطلاعات این سازمان نیز به منظور کم‏ شدن مراجعه ارباب رجوع، الکترونیکی کردن فعالیت‏‌ها و اصلاح فرآیندهای کاری ایجاد می‌شود.

 

شهبازی به راه‏‌اندازی مرکز اطلاعات در سازمان جنگل‏‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با ذخیره‏‌شدن تمام اطلاعات و نقشه‏‌ها در این مرکز، کلیه تغییرات مثبت و منفی در عرصه منابع طبیعی دقیق‌تر و به صورت کشوری رصد می‌شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: با توجه به اجرای چندین طرح بین‏‌المللی بیابان‏زدایی با همکاری برخی نهادهای بین‏‌المللی در کشور، اعتبار طرح‏‌های بیابان‏زدایی در کشور استانی شده و این سازمان نیز بر اساس تخصیص اعتبار استانی به طرح‏‌ها اعتبار اختصاص می‌دهد.

 

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول