اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جنگل‌‏ها، مراتع و آبخیزداری خبر داد

اصلاح ساختاری سازمان جنگل‌‏ها/ معاونت‏ها کم می‏‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری از اصلاح ساختاری این سازمان با ایجاد چهار معاونت و 20 دفتر خبر داد.

اصلاح ساختاری سازمان جنگل‌‏ها/ معاونت‏ها کم می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، خسرو شهبازی در سمنان افزود: بر اساس قانون پنجم توسعه و قانون خدمات کشوری، ساختار سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از پنج معاونت به چهار معاونت اصلاح می‌شود.

 

این مسئول تمرکز بیشتر بر اهداف تعیین شده، جامع‏‌نگری در برنامه‏‌ریزی‌ها، تلاش بیشتر برای تحقق بهتر برنامه‌ها و استفاده از نیروهای متخصص در معاونت‏‌ها را از اهداف تعیین معاونت‌‏های جدید در سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور عنوان کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری، امور جنگل‏‌ها را یکی از مهم‏ترین معاونت‏‌های این سازمان معرفی کرد و افزود: مسائل مختلف حفاظت از جنگل‏‌های کشور به دلیل اهمیت خاص موضوع، در یک معاونت متمرکز شده که پیش از این در دو معاونت پراکنده بود.

 

وی آبخیزداری، امور مراتع و بیابان و همچنین حفاظت و امور اراضی را دو معاونت دیگر این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: جامع‏‌نگری در مدیریت حوزه آبخیز، مرتع و بیابان، بحث ترسیب کربن، کنترل سیلاب‏‌ها، هدر رفتن آب، فرسایش خاک و اجرای پروژه‏‌های بیابان‏زدایی و همچنین جلوگیری از آتش‌‏سوزی، تخلفات غیرقانونی زمین، مبارزه با آفات و حمایت از جامعه روستایی از وظایف این دو معاونت تعیین شده است.

 

شهبازی برنامه‏‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی را چهارمین معاونت سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور عنوان کرد که وظیفه ساماندهی و برنامه‏‌ریزی درون سازمانی را بر عهده دارد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به ایجاد برخی دفترهای جدید به منظور تمرکز و هماهنگی بیشتر در مسیر تحقق اهداف ویژه این سازمان، اذعان داشت: مرکز جنگل‏‌های هیرکانی در منطقه چالوس زیرمجموعه معاونت جنگل‏‌ها، به منظور حفاظت و تمرکز بیشتر بر جنگل‏‌های هیرکانی یا خزری به زودی ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/2249/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول