اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عبدالله دوم خواستار شد

علمای اسلام با انتشار فتنه طایفه‌ای در سوریه و منطقه مبارزه کنند

شاه اردن در سخنرانی خود در کنفرانس موسسه فکری اهل البیت بر لزوم وحدت جهان اسلام و مبارزه با فتنه طایفه‌ای در منطقه تأکید کرد.

علمای اسلام با انتشار فتنه طایفه‌ای در سوریه و منطقه مبارزه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «روسیا الیوم»، «عبدالله دوم» پادشاه اردن با هشدار نسبت به انتشار کینه توزی های طائفه‌ای در میان مردم منطقه و استفاده دین در سیاست، از علمای دینی خواست با فتنه طائفه ای در سوریه مبارزه کنند و از انتشار آن در جهان اسلام و کشورهای عربی جلوگیری کنند.

عبدالله دوم در سخنرانی خود در کنفرانس «موسسه فکری اهل البیت» که در امان برگزاری می‌شود گفت: این کنفرانس همزمان با درخواست های مکرر ما برای توقف خشونت مذهبی و طائفه‌ای برگزار شده است زیرا انتشار این مسئله به نابودی امت اسلامی منجر خواهد شد.

شاه اردن افزود: من آماده‌ام تا با شما علمای دینی همکاری کنم تا طرح‌های شما برای خدمت به امت اسلام را اجرایی کنیم، طرح‌هایی که بر وحدت مسلمانان و برچیدن تکفیر مسلمان از سوی مسلمان و احترام به اتباع همه مذاهب اسلامی از جمله سنی و شیعی، صوفی و سلفی،علوی و اباضی تأکید کند.

دوره شانزدهم کنفرانس فکری اهل البیت از روز 19 آگوست تحت عنوان «پروژه دولت اسلامی معاصر» در امان پایتخت اردن به مدت سه روز با حضور بیش از 100 عالم دینی از مذاهب مختلف اسلامی و 33 کشور اسلامی و خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول