اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج دانش‌‏آموزی گرمسار:

325 دانش‌‏آموز گرمساری به مناطق عملیاتی اعزام می‏‌شوند

سرپرست بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان گرمسار گفت: امسال 325 نفر از دانش‌‏آموزان گرمساری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

325 دانش‌‏آموز گرمساری به مناطق عملیاتی اعزام می‏‌شوند

جلیل صبوری امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، از اعزام دانش‌‏آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: اردوی راهیان نور به صورت مشترک بین سپاه و اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار برگزار می‏‌شود.

وی افزود: دانش‌‏آموزان دختر و پسر دوره متوسطه در قالب دو کاروان چهار روزه از 12 تا 25 شهریور ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‏‌شوند.

سرپرست بسیج دانش‌‏آموزی شهرستان گرمسار تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و ایثار و استکبار‏ستیزی و تجدید خاطرات حماسه‏‌های رزمندگان غیور اسلام و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

صبوری گفت: اعزام کاروان‏‌های راهیان نور بستری را فراهم می‏‌کند تا دانش‌‏آموزان با میل و رغبت بیشتری در بسیج حضور یابند و بتوانند بر دانش‌‏آموزان دیگر تأثیرگذار باشند.

سرپرست بسیج دانش‌‏آموزی شهرستان گرمسار تأکید کرد: اردوهای راهیان نور تأثیر به‏سزایی در روحیات و اخلاق دانش‌‏آموزان می‏‌گذارد و دانش‌‏آموزان می‏‌توانند با تقویت روحیه ایثار و با حفظ حجاب برابر هر نوع از تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

صبوری در ادامه تصریح کرد: دانش‌‏آموزان در این دوره، از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل پل ذهاب، قصر شیرین، مهران و ... دیدن خواهند کرد.

صبوری گفت: همراه هر دستگاه از کاروان‏‌های راهیان نور روحانی، مربی و راوی به مناطق عملیاتی اعزام می‏‌شوند.

سرپرست بسیج دانش‌‏آموزی شهرستان گرمسار افزود: امید است دانش‌‏آموزان در طول سفر سعی کنند از هر لحظه حضور در مناطق عملیاتی درسی بیاموزند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول