اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:

برای برد به مصاف فولاد می‌رویم / به هر 3 امتیاز بازی نیاز داریم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد از تیم‌های خوب و پرتوان لیگ بوده اما با این وجود ما به هر سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

برای برد به مصاف فولاد می‌رویم / به هر 3 امتیاز بازی نیاز داریم

محمدرضا پورکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به این که در دو بازی قبل خود شکست خوردیم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با دست پر از میدان خارج شویم.

وی بیان کرد: برای این که بتوانیم در اولین سال حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و برای پیروزی وارد میدان شد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این که تمام تیم‌های لیگ برای ما حریفی قدر هستند افزود: فولاد تیم بسیار خوب و جوانی بوده و سابقه زیادی در رقابت‌های لیگ برتر دارد، همچنین این تیم از کادر فنی مقتدری برخوردار است.

وی همچنین عنوان کرد: پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم بوده که امیدواریم با حمایت تماشاگران به عنوان یار دوازدهم پیروز میدان شویم.

پورکیانی ادامه داد: گرچه در هفته گذشته در یک دیدار خانگی و به دور از تصور، بازی را به نفت تهران واگذار کردیم اما انتظار داریم که هواداران قدری تحمل کرده و به حمایت از تیم خود بپردازند. 

وی با بیان اینکه در فوتبال تیمی که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند پیروز میدان است، افزود: قطعا اگر بتوانیم از موقعیت‌های خود در بازی مقابل فولاد به نحو خوبی استفاده کنیم تیم پیروز میدان هستیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که روزهای خوش استقلال در راه است، گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و از همه لحاظ آماده یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دیدار بین تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان از هفته ششم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه یکم شهریورماه در زمین تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول