اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مساجد بزرگ‌ترین پایگاه ترویج سبک زندگی اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مساجد بزرگ‌ترین پایگاه برای ترویج سبک زندگی اسلامی و آموزه‌های اسلامی هستند.

مساجد بزرگ‌ترین پایگاه ترویج سبک زندگی اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا با اشاره به فرا رسیدن 31 مرداد آغاز هفته جهانی مساجد اظهار داشت: مسجد، حافظ سلامت دین و جامعه است و نمایش وحدت و همدلی نمازگزاران، بقای اسلام را تضمین می‏کند.

وی افزود: پایه‏های اساسی حکومت اسلامی در زمان رسول خدا (ص) در مسجد، بنیان نهاده شد و اصول و مبانی دین مبین اسلام از این پایگاه مقدس به مردم جهان عرضه گشت، از این رو، مسجد، نماد تلفیق دین و سیاست به شمار می‌رود.

روحانی‌نیا گفت: سبک زندگی اسلامی در مساجد با بیان زیبا و معرفی الگوهای شایسته‌ای همچون پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) محقق می‌شود، چرا که مخاطبان مسجد، همه افراد هستند و در ارائه الگوهای مناسب و مطالب آموزنده‌ای که در اسلام وجود دارد مسجد می‌تواند سبک زندگی اسلامی را به مردم بیاموزد.

وی اظهار کرد: مسجد همانند کلاسی است که تمام افراد خانواده به آنجا می‌روند و سبک زندگی اسلامی خویش را می‌توانند از آنجا فرا گرفته و در نهایت به الگوپذیری آن‌ها از فضای مسجد منجر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انتخاب مسجد به عنوان بستر و پایگاه ارائه کننده و مروج و بسط دهنده سبک زندگی بر گرفته از آموزه‌ها و مفاهیم اسلامی غیر قابل انکار و چشم پوشی است.

انتهای پیام/63002/ح/آ3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول