اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه امسال

جشنواره استانی تئاتر در گرمسار برگزار می‏‌شود

جشنواره استانی تئاتر سمنان، مهر ماه امسال در گرمسار برگزار می‏‌شود.

جشنواره استانی تئاتر در گرمسار برگزار می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، طی ابلاغی از سوی محمدرضا سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار به عنوان میزبان بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان انتخاب شد.

در این حکم اظهار امیدواری شده است که شهرستان گرمسار ضمن بهره‌‏گیری از تجارب و سابقه خود در هماهنگی با گروه‏‌های نمایش، از کلیه ظرفیت‌‏ها و توانایی‏‌های هنری و کارشناسان در بهتر برگزاری این جشنواره استفاده کند و با برنامه‏‌ریزی‏های دقیق مخاطبان و علاقه‌‏مندان به این هنر را با کارهای استانی آشناتر کند.

لازم به ذکر است؛ بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان سمنان پس از دریافت و بررسی و صدور مجوز برای گروه‌‏های نمایش راه یافته به مرحله نهایی در مهر ماه سال جاری، گروه‌‏های برتر استانی خود را معرفی و آنان را برای راهیابی به جشنواره منطقه‏‌ای و نهایتاً جشنواره تئاتر فجر اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول