اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهم شهرستان لنده از اعتبارات استانی مشخص شد

اختصاص اعتبار‌ به پروژه‌های جدید در انتظار تعیین تکلیف طرح‌های ناتمام

جانشین فرماندار لنده با اشاره به جلسه کمیته برنامه‌ریزی استان در هفته گذشته گفت: نسبت سهم شهرستان لنده از اعتبارات استانی و نفت و ملی با توجه به شاخصه‌های موجود مشخص شد.

اختصاص اعتبار‌ به پروژه‌های جدید در انتظار تعیین تکلیف طرح‌های ناتمام

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدغفار فروزنده عصر امروز در جمع اصحاب رسانه این شهرستان، گفت: اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال 92 به تفکیک برنامه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های مشخص و قابل اندازه‌گیری و به‌صورت عادلانه مشخص شد.

وی افزود: شاخص ‌جمعیت، وسعت و مشخصه‌های دیگر برای تخصیص اعتبارات در استان دیده شد و با توجه به نیاز‌ شهرستان‌ها و برنامه‌ها اعتبارات درصدبندی شده و آماده اقدام است.

جانشین فرماندار لنده افزود: بر اساس تصمیم شورای برنامه‌ریزی استان و جدول تنظیمی که شامل 20 فصل و بالغ بر 70 برنامه بوده نسبت سهم شهرستان لنده به نسبت استان مشخص گردید.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشت، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان، کشاورزی، صنعت و معدن، راه و شهرسازی اعتبارات تقسیم شد.

بخشدار مرکزی لنده به اولویت‌های تقسیم اعتبار در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید استاندار ابتدا در شهرستان‌ها باید سرانجام پروژه‌های ناتمام مشخص و پروژه‌های دیون‌دار گذشته پرداخت و باقی‌مانده ‌اعتبارات برای تعریف پروژه جدید هزینه‌ شود.

انتهای پیام/82013/غ10/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول