اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

رأی بالا به دکتر روحانی تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کرد

استاندار سمنان گفت: مردم با مشارکت گسترده و رأی بالا به دکتر روحانی، تمام توطئه‏‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

رأی بالا به دکتر روحانی تمام ترفندهای دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سرخه گفت: مقام معظم رهبری نعمت پدری، ولایت و رهبری و نیز عدالت اسلامی را در خصوص دولت و رئیس جمهوری محقق ساختند و از کارها و فعالیت‏‌های بی‏‌شائبه دولت، صادقانه و شورانگیز تعریف و تمجید کردند.

وی افزود: در جلسه هیئت دولت با مقام معظم رهبری از خدمات برجسته دولت تجلیل به عمل آمد و این نشان از رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت عدالت‏‌محورانه دولت اسلامی داشت که جای سپاس و شکر دارد.

استاندار سمنان ارائه خدمت و خدمت‏گزاری به مردم را بالاترین نعمت الهی دانست و گفت: فرصت‏‌ها مانند ابرها به سرعت می‏‌گذرند و باید خادمان از این فرصت برای خدمت کردن و خدمت‏‌رسانی مناسب به مردم بهره گیرند.

رهی یکی دیگر از ویژگی‏‌های خدمت‏‌رسانی را از خود گذشتگی بیان کرد و افزود: رمز ماندگاری خدمت‏‌رسانی به مردم از خود گذشتگی و سرچشمه همه گرفتاری‏‌ها و ناملایمات خودخواهی و خودپسندی است.

استاندار سمنان تاکید کرد: اگر انسان منافع شخصی خود را کنار بگذارد و به منافع مردم فکر کند و در این راه قدم بردارد، از ویژگی از خود گذشتگی برخوردار است و توسعه فرهنگ از خود گذشتگی در جامعه بسیاری از کارها و چالش‏‌های فراروی انسان‏ها را برطرف می‏‌کند.

رهی با اشاره به شاخصه‏‌های مهم شهرستان سرخه افزود: این منطقه دارای شخصیت‏‌های بزرگ و به طور کل، شخصیت‌‏پرور است و رئیس جمهور منتخب از این شهرستان برخاسته؛ پس شهرستان سرخه در تاریخ و جهان نام‌‏آور و خاطره‌‏انگیز شده و این اتفاق مهم برای مردم این منطقه مبارک است.

وی افزود: مردم سرخه مردمی پرکار و پرتلاش، دین‏‌پرور، قانع و مردمی، انقلابی و همیشه در صحنه هستند و این خصوصیات موجب شده که زادگاه شخصیت‏‌های گرانقدر قرار گیرد.

رهی برگزاری انتخابات شکوهمند و حضور و مشارکت گسترده مردم این استان به خصوص شهرستان سرخه در این انتخابات موجب را موجب امید، نشاط و دلگرمی بیشتر مردم و برملا شدن توطئه‏‌ها و ترفندهای دشمنان نظام دانست.

استاندار سمنان با بیان اینکه دشمنان درصد بودند که در این انتخابات به نظام اسلامی ضربه بزنند، افزود: مردم با مشارکت گسترده و رأی بالا به دکتر روحانی، تمام توطئه‏‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کردند و این باعث افتخار و مباهات و شادمانی ملت است.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول