اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از مشارکت مردم در تامین ذخایر خونی

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی در پیامی از مردم عزیز که در ایام مختلف سال بویژه ماه مبارک رمضان با حضور و مشارکت گسترده نقش حیاتی در تامین ذخایر خونی و نجات جان بیماران ایفا نمودند، قدردانی کرد.

تقدیر مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از مشارکت مردم در تامین ذخایر خونی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون خراسان رضوی، در پیام محمد‌اسماعیل خیامی آمده است: روزانه بسیاری از هموطنان به دلایل مختلف برای ادامه حیات و حفظ سلامتی خویش نیازمند به فراورده‌های خونی هستند و از آنجا که هنوز هیچ جایگزینی برای خون انسان شناخته نشده تنها راه تامین فراورده‌های خونی، مشارکت انسان‌های سالم جامعه در معروف پسندیده و حیاتی اهدای خون است.

در ادامه این پیام آمده است: مدت زمان نگهداری خون محدود است و لذا برای تامین ذخایر مناسب خونی، استمرار این مشارکت خداپسندانه ضروری می‌باشد.

مردم بزرگوار ایران اسلامی و به‌ویژه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع ) همواره در امور خیر و انسان دوستانه پیشقدم بوده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: اهدای خون تبلور نوع‌دوستی و در ماه مبارک رمضان ماه رحمت و برکت، جلوه‌ای از طاعت حق تعالی است.

با توجه به اعلام کاهش شدید ذخایر خونی استان در پیش از ماه مبارک رمضان، حضور پرشور مردم آگاه و فداکار در این ماه عزیز و در اوج گرمای هوا موجب افزایش ذخایر خونی گردید و پاسخگویی به نیاز بیماران بطور مطلوبتری میسر شد و به خواست پروردگار متعال، صدها نفر از هموطنان نیازمند با درایت و ایثار اهداکنندگان خون به زندگی لبخند دوباره زدند. 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه خویش و مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را نثار بزرگی و تعهد اهداکنندگان قهرمان خون نموده و برای آنان سلامتی و سرافرازی روزافزون آرزو دارم. نیاز به خون همیشه هست و اهدای خون بیشتر موجب نجات انسانهای بیشتری خواهد شد.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول