اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت

صدور 225 مجوز عدم خلاف ساختمان در منطقه 6 قم

شهردار منطقه 6 قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 225 مجوز عدم خلاف ساختمانی در منطقه 6 صادر شده است.

صدور 225 مجوز عدم خلاف ساختمان در منطقه 6 قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی با اشاره به اینکه مجوز عدم خلاف در چند مرحله صادر می‌شود اظهار داشت: تنها مالکینی موفق به اخذ مجوز پایان کار می‌شوند که در همه مراحل مجوز عدم خلاف را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مالکین برای دریافت مجوز عدم خلاف باید در همه مراحل نسبت به اصول ساخت و ساز، استحکام بنا و رعایت ضوابط شهرسازی در احداث بنا اهتمام داشته باشند.

رسولی با بیان اینکه مالکین موظف هستند پس از اخذ پروانه ساخت، مطابق پروانه صادره نسبت به احداث بنا اقدام کنند عنوان داشت: اگر مالکی نتواند مجوز پایان کار دریافت کند نمی‌تواند از تسهیلات مناسب به ویژه تسهیلات بانکی برخوردار شود.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 225 مجوز عدم خلاف ساختمانی در این منطقه صادر شده است که از این تعداد 75 واحد تجاری و 150 واحد مسکونی هستند.

رسولی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر برای ساختمان‌ها، شناسنامه فنی و ملکی (شناسنامه کیفیت اجرا) صادر می‌شود ابراز داشت: در صورت رعایت نکردن استحکام و ضوابط لازم مالکان نمی‌توانند این شناسنامه را دریافت کنند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول