اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خبر داد

برگزاری برنامه‏‌های دهه کرامت با عنوان جشن‏‏‌های «زیر سایه خورشید»

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از برگزاری برنامه‏‌های دهه کرامت با عنوان جشن‏‏‌های «زیر سایه خورشید» در این استان خبر داد.

برگزاری برنامه‏‌های دهه کرامت با عنوان جشن‏‏‌های «زیر سایه خورشید»

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی و کارگروه بانوان و خانواده استان سمنان ظهر امروز با حضور علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این جلسه توجه بیشتر به مباحث حقوق شهروندی و امور ورزشی، رفع مشکلات اقتصادی و نارسایی‏‌های اجتماعی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی مؤثر عنوان کرد.

علیرضا خلخالی ضمن گرامیداشت سال‏روز ورود آزادگان به کشور که سالیان سال با صبر و استقامت توانستند الگوی خوبی از خود به جای بگذارند، گفت: باید از مقام و منزلت این عزیزان تجلیل و قدردانی شود.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، ضمن تشکر از خدمات دولت‏مردان گذشته و تبریک به دولت یازدهم اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین شاخص‏‌های دولت تدبیر و امید این است که به همه ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توجه دارد و این بسیار ارزشمند است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان در پیش بودن روز جهانی مساجد، محور حرکت در همه حوزه‏‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را مساجد عنوان کرد و گفت: ضروری است به امور مساجد هم از لحاظ ساختاری و هم از نظر فرهنگی توجه کرد.

خلخالی نقش جوانان در مساجد و احیای ارزش‌‏ها و باورهای دینی برای مرتفع کردن مشکلات و آسیب‏‌های اجتماعی و فرهنگی با حضور کارشناسان اجتماعی و فرهنگی را بسیار مهم برشمرد.

وی با اشاره به برنامه‏‌های دهه کرامت در استان سمنان تحت عنوان جشن‏‏‌ها مردمی «زیر سایه خورشید» خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه امامت و شادابی و نشاط در حوزه‏‌های دینی و نگرش در مسائل دینی و اجتماعی مهم و ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان خواستار برنامه‌‏ریزی دقیق در جهت هر چه باشکوه‏تر برگزار کردن برنامه‏‌های دهه کرامت از سوی همه دستگاه‌‏ها به ویژه فرمانداران شد.

حمیدرضا محمدیان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی یکی از کارگروه‏‌های شورای برنامه‏‌ریزی و توسعه استان سمنان است که در قالب 9 محور و عنوان دارای وظیفه محسوب می‏‌شود.

وی بیان کرد: باید در قالب آن نسبت به بررسی و ارائه پیشنهادات جهت شورای برنامه‏‌ریزی استان سمنان اقدام کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: در راستای وظایف شورای برنامه‌‏ریزی توسعه استان سمنان که وظیفه تصمیم‌‏گیری تصویب، هدایت هماهنگی و نظارات بر امور برنامه‏‌ریزی و بودجه استان سمنان در چارچوب برنامه، سیاست‏ها و خط‏‌مشی‏‌های کلان کشور را بر عهده دارد، این کارگروه می‏‌تواند پیوست‏‌های فرهنگی خود را به کارگروه ارائه دهد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول