اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم باشگاه

انصاری‌مهر سرپرست تیم بسکتبال فولاد ماهان شد

با تصمیم باشگاه فولاد ماهان، مسعود انصاری‌مهر به‌عنوان سرپرست تیم بسکتبال این باشگاه منصوب شد.

انصاری‌مهر سرپرست تیم بسکتبال فولاد ماهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، مسعود انصاری‌مهر به‌عنوان سرپرست جدید تیم بسکتبال باشگاه ماهان منصوب شد.

وی که دکترای مدیریت از دانشگاه علوم و تحقیقات دارد بازنشسته حوزه ستادی آموزش و پرورش است و از سال 1354 با عضویت در تیم نوجوانان اصفهان فعالیت ورزشی خود را شروع کرده که با عضویت در تیم ملی جوانان در سال 1359 و تیم ملی بزرگسالان در سال 1364 به اوج می‌رسد.

انصاری‌مهر در سال 1369 و همراه با شهرداری اصفهان مقام سوم بازی‌های باشگاه‌های آسیا در اندونزی را نیز به دست آورده است.

وی که مدرس این رشته ورزشی است در قالب بازیکن و مربی چندین دوره عنوان قهرمانی باشگاه‌های ایران را با تیم‌های شهرداری و ذوب‌آهن اصفهان در کارنامه خود دارد.

انصاری‌مهر به اذعان خویش بسکتبال حرفه‌ای را با منوچهر شهامت‌نژاد آغاز کرده و از دانش مربیانی چون آرنالدوتوریزانو و مربیان دیگر نیز بهره‌مند شده است.

وی با باشگاه‌های فلات ایران، تربیت شهرداری، هسا، پیام ارتباطات، پیام مخابرات و ذوب‌آهن در سطوح مختلف همکاری‌های نزدیک داشته است.

مسعود انصاری‌مهر از سال 1378 به تربیت معلمان و مدیران حوزه‌های آموزشی کشور مشغول بوده و از سال 1387 در قالب مدرس ملی کیفیت‌بخشی به سیستم‌های آموزشی و مدیریتی در بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های اداری و صنعتی فعالیت کرده است.

از وی چندین کتاب و مقاله در حوزه‌های مدیریت ورزشی چاپ شده که مهم‌ترین آنها با عنوان مدیریت و رهبری تیم‌های ورزشی در سال 1379 بوده است.

انتهای پیام/63006/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول