اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ارزش‌های انقلابی باید به فرهنگ غالب کشور تبدیل شوند

استاندار قم گفت: ارزش‌های انقلابی و شهادت‌طلبی باید به فرهنگ مسلط جامعه ما تبدیل شوند و در این میان نیازمند فعالیت‌های جذاب در همه ابعاد هستیم.

ارزش‌های انقلابی باید به فرهنگ غالب کشور تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حکمتی عالی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: هرچه آثار دوران جنگ و دفاع مقدس بیشتر احیا شوند و در اختیار نسل جوان قرار گیرند در تقویت انقلاب و تداوم آن هم رشد بیشتری خواهیم داشت.

استاندار قم با بیان اینکه در این راستا باید از همه ابزارهای فرهنگی و هنری بهره گرفت خاطرنشان کرد: ارزش‌های انقلابی و شهادت‌طلبی باید به فرهنگ مسلط جامعه ما تبدیل شوند و در این میان نیازمند فعالیت‌های جذاب در همه ابعاد هستیم.

وی ادامه داد: باید همانطور که وارد دفاع از کشور شدیم و هشت سال جنگ را اداره کردیم در حوزه نشر آثار آن دوران هم با جدیت و قدرت فعالیت کنیم.

پیریایی با تاکید بر هویدا شدن فرهنگ جهاد و شهادت در رفتار و گفتار کسانی که مسئولیت احیای آثار دوران دفاع مقدس را بر عهده گرفته‌اند عنوان داشت: طی هشت سال گذشته از نظر کمی و کیفی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران جنگ رشد قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم.

استاندار قم با بیان اینکه فعالیت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان تنها به قم محدود نمی‌شود تصریح کرد: در این حوزه می‌توان از فرهنگ‌ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف که رزمندگان آنها در جبهه‌ها حضور داشتند استفاده کرد.

وی ضمن تشکر از سال‌ها فعالیت کربلایی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان قم بیان داشت: این مدیر پرتلاش سال‌ها در کنار شهدای بزرگی همچون مهدی زین‌الدین در جبهه‌ها به دفاع از اسلام و ایران مشغول بود و پس از آن هم در احیای آثار آن دوران تلاش زیادی کرد.

پیریایی با تاکید بر ساخت باغ موزه دفاع مقدس در قم گفت: یادمان شهدای گمنام قم در دامنه کوه خضر نبی(ع) که پایگاهی معنوی برای تجمع عاشقان و دلسوختگان فرهنگ اسلام و دفاع مقدس است می‌تواند الگوی خوبی برای ساخت این مکان باشد.

انتهای پیام/78004/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول