اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت

تشرف 9 نفر به مذهب تشیع در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 9 نفر در حرم مطهر رضوی به مذهب تشیع مشرف شدند.

تشرف 9 نفر به مذهب تشیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سیدجلال حسینی گفت: میانگین سن این تشرف‌یافتگان 25 سال است و سه نفر از این افراد از کشورهای تاجیکستان، سوئد و فرانسه بودند.

وی با اشاره به اینکه شش نفر از این مستبصرین مرد و سه نفر زن بوده‌اند، خاطرنشان کرد: شش نفر از این مستبصرین از مذهب تسنن، یک نفر لائیک و یک نفر دیگر هم از دین مسیحیت به مذهب تشیع مشرف شدند.

حسینی با اشاره به علاقه روزافزون افراد به ویژه جوانان به مذهب تشیع افزود: کوچک‌ترین این مستبصرین 14 سال و بزرگ‌ترین آنها 40 سال داشته است.

وی اذعان داشت: آستان قدس رضوی با فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و ارائه توضیحات و استدلال‌های منطقی توسط کارشناسان فرهنگی و دینی در ماه مبارک رمضان این افراد از ادیان و مذاهب مختلف به شریعت پاک شیعه گرویدند و مستبصر شدند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد مطالعاتی در مورد مذهب شیعه داشته‌اند، اما با حضور در حریم ملکوتی حضرت رضا(ع) و دریافت پاسخ‌های متقن نسبت به شبهات خود تصمیم نهایی خود را در حرم مطهر رضوی گرفته و شیعه شدند.

حسینی ابراز داشت: بدون شک تبلیغات منفی دشمنان و دامن زدن به اسلام هراسی برخی قدرت‌های غربی نتیجه عکس به دنبال داشته و این موضوع در افزایش گرایش علاقه‌مندان و پیروان دیگر ادیان به دین مبین اسلام به وضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول