اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن:

573 دانشجوی شاهد در دانشگاه رودهن مشغول تحصیل هستند

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: 573 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی تحصیل کرده و از خدمات و امکانات تحصیلی برخوردار هستند.

573 دانشجوی شاهد در دانشگاه رودهن مشغول تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، محمد علیان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای 573 دانشجوی شاهد و ایثارگر، 38 کارمند ایثارگر و 535 فرزند ایثارگر و جانباز است که در حال حاضر از خدمات ستاد برخوردار هستند.

وی شرایط فعلی ستاد شاهد و امور ایثارگران را با مدیریت فعلی فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در گذشته ستاد شاهد و ایثارگر مخصوص امور دانشجویی بود؛ اما اکنون اساتید و کارمندان واجد شرایط نیز عضو ستاد هستند.

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: همچنین 30 نفر دانشجوی ایثارگر در آموزشکده سمای رودهن و 27 نفر دانشجوی ایثارگر در مرکز بومهن تحصیل می‏کنند و تعداد کل کارکنان و اعضای هیئت علمی ایثارگر  38 نفر هستند.

علیان با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به این عزیزان نیست، ارتقا و بهبود سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از وظایف اصلی ذکر کرد.

دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن بر اجرای دقیق مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

انتهای پیام/2568/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول