اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:

الگوهای ایرانی و اسلامی در داخل کشور دنبال شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: الگوهای ایرانی و اسلامی باید در داخل کشور به ویژه در دستگاه‏‌های اجرایی و ادارات دنبال شود.

الگوهای ایرانی و اسلامی در داخل کشور دنبال شود

محمد نوروزیان در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در سالن جلسات شهدای خبرگزاری فارس، در تشریح اهم اهداف سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان در روز ششم مرداد ماه امسال اظهار کرد: جالب این است که رهبری مسائل کلی و کلان کشور را در جمع دانشجویان مطرح می‏‌کنند و آرمان‏های نظام اسلامی را بیان و تبیین می‏‌فرمایند.

نوروزیان ادامه داد: این نکته حائز اهمیتی است که باید در ادارات نیز مد نظر قرار گیرد و به جوانان کشور بیشتر بها داده شود.

وی افزود: بیانات رهبری در بدنه بسیج و سپاه چراغ راهنما بوده و باید به خوبی به آنها توجه شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: رهبری در این دیدار به نکته حائز اهمیتی اشاره فرمودند و مطرح شد که تکلیف‌‏مداری و نتیجه‏‌مداری با هم منافاتی ندارد.

نوروزیان افزود: در گذشته می‏‌گفتیم شما تکلیفتان را انجام دهید و نتیجه مهم نیست؛ اما امروز رهبری نتیجه‏‌مداری را مانع از تحقق تکالیف نمی‌‏دانند و حتی مطرح شد که خود حضرت امام به دنبال نتیجه نهایی بودند که دست به قیام زدند.

وی افزود: در راستای انجام کارها، اگر تکلیف مد نظر باشد و به نتیجه برسیم، مایه خوشحالی است و در این شرایط اگر نتیجه مد نظر نیز حاصل نشود، باز هم شادمان خواهیم بود.

حماسه اقتصادی باید در سال 92 آغاز شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: حماسه اقتصادی مسئله دیگری بود که در این دیدار رهبری به آن اشاره فرمودند و تأکید کردند که این حماسه باید در سال 92 آغاز شود.

نوروزیان گفت: حماسه اقتصادی مسئله‌‏ای زودگذر نیست و پس از این همه سال که رهبری مسائل اقتصادی را مطرح کردند، امسال وقت آن است که به دقت از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز بر اساس خواست رهبری باید مد نظر باشد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان همچنین با اشاره به دیدار رهبری با اساتید دانشگاه‏‌ها در روز 15 مرداد ماه امسال گفت: گفتمان علم و پیشرفت علمی و عمومی باید در کشور نهادینه شود و در این بین باید دانست که الگوهای غربی نمی‏‌توانند نمونه‌‏های خوبی برای پیشرفت ملت ایران باشند.

نوروزیان افزود: اگر الگوهای غربی می‏‌توانست تأثیرگذار باشد و غربی‏‌ها به پیشرفت واقعی می‏‌رسیدند، امروز شاهد این همه مشکلات اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و انحطاط خانوادگی در غرب نبودیم و این امور نشان می‏دهد که باید الگوهای ایرانی و اسلامی در داخل کشور دنبال شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول