اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عشایر عرب در کنار کُردهای سوریه به جنگ تروریست‌ها می‌روند

تعدادی از عشایر عرب در شمال شرق سوریه اعلام کردند به منظور کمک به کُردها در مبارزه با تروریست‌ها، در صدد تشکیل گردان «شهید عبدالحنان مطر» هستند.

عشایر عرب در کنار کُردهای سوریه به جنگ تروریست‌ها می‌روند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، تعدادی از عشایر عرب شهرک «تل تمر» از توابع ریف غربی «حسکه» از تصمیم خود برای تشکیل گردان شهید «عبدالحنان مطر» خبر داده و اعلام کردند که با این کار در نظر دارند در کنار نیروهای مردمی کُرد علیه تروریست ها مبارزه کنند.

عشایر عرب اعلام کردند که گردان مزبور در روستای «عربوش» که صحنه درگیری کُردها با تروریست‌ها است، تشکیل خواهد شد تا به این ترتیب از مناطق کُردنشین در برابر خطر گروه های مسلح حمایت شود.

این در حالی است که تعدادی از عشایر عرب پس از اطلاع از اقدامات تروریست های مسلح در «رأس العین» و غارت منازل مسکونی و به آتش کشیدن آن، به صف مبارزان علیه تروریست ها پیوستند.

عبد المنان المطر یکی از عشایر عرب بود که در کنار نیروهای مردمی کُرد و در مبارزه علیه تروریست ها کشته شد و اکنون عشایر عرب به منظور زنده نگاه داشتن یاد مطر، در صدد برآمدند یک گردان به نام وی تشکیل دهند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول