اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قم:

توجه به رای اکثریت، عامل موفقیت شورای چهارم خواهد بود

سخنگو و عضو شورای چهارم شهر مقدس قم گفت: توجه به رای اکثریت و نقطه نظرات کارشناسان در بهبود و موفقیت امور نقش چشمگیری دارد.

توجه به رای اکثریت، عامل موفقیت شورای چهارم خواهد بود

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم قضاوت واقعی و منطقی از عملکرد سومین شورای اسلامی شهر مقدس قم را وظیفه مردم و زائران دانست و گفت: گرچه تغییرات و تحولات موجود در شهر گویای عملکرد شورای سوم است، اما نظر و نمره واقعی را مردم باید به عملکرد شورای اسلامی سوم بدهند.

وی ادامه داد: آنچه مربوط به دوره 6 ساله شورای سوم است، آغاز پروژه‌های بزرگ از جمله حمل و نقل ریلی، قطار درون شهری، پروژه بزرگ بر زمین مانده بلوار پیامبر اعظم (ص) که دو نقطه حرم مطهر و جمکران را به هم متصل می‌کند و همچنین پروژه‌های دیگر که در این دوره با حمایت و پیگیری‌های سومین شورای اسلامی شهر مباحث مربوط به تملکات و عملیات اجرایی آن به سرانجام رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم پروژه‌های 9 دی، شهید روحانی، تقاطع عمار یاسر و پروژه‌های دیگر را از جمله طرح‌هایی دانست که در شورای شهر اسلامی دوره سوم به بهره برداری رسیده است.

وی به فروش اوراق مشارکت برای نخستین‌بار در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: فروش این اوراق نقش مثبتی در فعال کردن پروژه‌های شهری داشته است.

بختیاری اظهار داشت: در حوزه فرهنگی و زیباسازی نیز اقداماتی صورت گرفت که به قطع می‌توان اثرات آن را در تغییر چهره شهر مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه مکانیسم اداری شورا براساس مکانیسم دموکراتیکی بر رای اکثریت است گفت: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم باید به رای و نظر اکثریت اعضا و همچنین نقطه نظرات کارشناسان توجه لازم را داشته باشند و در صورتیکه به رای اکثریت توجه شود و این رویه مبنای کار قرار گیرد، به قطع شورای موفقی خواهیم داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم در خصوص معیارهای انتخاب شهرداری قم بیان کرد: یک شهردار باید توانمندی‌های سازمانی برای اداره شهر، مدیریت در منابع و هزینه‌ها و همچنین نگاهی جامع و کامل در حوزه مدیریت را دارا باشد و تک بعدی نباشد.

وی اظهار داشت: اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر مقدس قم از یک طبقه فکری هستند و همین موضوع در ایجاد انسجام بیشتر و به دنبال آن خدمت رسانی به مردم تاثیر گذار است و همچنین حرکت شورای چهارم بر اساس تدوین چشم‌اندازها خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول