اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای از سوی ابرقوئی‌نژاد

43 نفر عضو رسمی هیئت فوتبال در جلسه حاضر نبودند/ عدم همراهی اعضا با اقدامات غیرقانونی جواهری

طی نامه‌ای از سوی ابرقوئی‌نژاد گفته شد 43 نفر از اعضای هیئت فوتبال در جلسه دیروز جواهری برای معرفی سرپرست هیئت فوتبال حضور نداشتند.

43 نفر عضو رسمی هیئت فوتبال در جلسه حاضر نبودند/ عدم همراهی اعضا با اقدامات غیرقانونی جواهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طی نامه‌ای که از سوی ابرقوئی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در اختیار دفترخبرگزاری فارس در اصفهان قرار گرفت آمده است؛ پیرو انعکاس اخبار جلسه منعقده و نمایش‌گونه مدیرکل ورزش و اصفهان در روز یکشنبه مورخ 27/5/92 تحت عنوان معرفی سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان، بدینوسیله برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود، با وجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به صورت کتبی از اعضای مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان جهت حضور در این جلسه دعوت رسمی به عمل آورده بود بر اساس فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده از این جلسه مشخص است از 46 نفر عضو رسمی این مجمع به جز شخص مدیرکل یک نفر نماینده یک باشگاه، یک نفر رئیس هیئت فوتبال شهرستان، یعنی 43 نفر دیگر عضو رسمی مجمع در جلسه حاضر نبوده‌اند.

این موضوع نشان از عدم رضایت و همچنین همراه نبودن اعضای محترم مجمع با اقدامات غیر قانونی و خارج از مقررات مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد هیئت فوتبال استان اصفهان می‌باشد.

انتهای پیام/63020/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول