اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری سارق حرفه‏ای لوازم خودرو در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق حرفه‏ای لوازم خودرو به همراه تعداد زیادی از اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‏ای لوازم خودرو در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در تشریح خبر دستگیری سارق حرفه‏ای لوازم خودرو افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس پردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، مأموران به صورت ویژه به انجام تحقیقات گسترده در محدوده استحفاظی خود پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: مأموران پلیس نیمه شب گذشته هنگام گشت‏زنی در پردیس در پارکینگ مجتمع مسکونی به خودرویی که دارای پلاک سرقتی بود، برخورد کردند و سریعاً نسبت به گشت نامحسوس در مجتمع مسکونی آن ناحیه اقدام کردند.

رستگاری افزود: مأموران به فردی که در حال باز کردن در خودروی سواری بود، مشکوک شده و درصدد دستگیری وی برآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: هنگامی که مأموران به متهم نزدیک شدند، با مشاهده مأموران متواری و با فرار متهم، عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

رستگاری ادامه داد: پس از دقایقی متهم دستگیر شد و در بازرسی از وسایل متهم که «ع- الف» نام دارد، بیش از 10 قطعه شاه کلید، یک ضبط صوت و چندین گونی برای حمل اموال مسروقه کشف شد.

وی بیان کرد: مأموران، متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در بازجویی از متهم در خصوص شگرد سرقتش به مأموران گفته شد که ابتدا چندین خودرو را زیر نظر می‏گرفتم، سپس در آن را باز کرده و وسایل داخل خودروها را بدون هیچ‏گونه آثار تخریبی سرقت می‏کردم.

رستگاری ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، مأموران پلیس به مخفی‏گاه متهم اعزام شدند و در آنجا، تعداد 12 پنل ضبط خودرو، شش عدد ضبط دو آمپلی و دو باند کشف شد.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول