اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران به اصلاحات اساسی نیاز دارد

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران و فارس به عنوان پایلوت کشوری اجرای طرح پزشک خانواده در کشور بودند، گفت: به دلیل بروز مشکلات، اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران به اصلاحات اساسی نیاز دارد.

اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران به اصلاحات اساسی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری صبح امروز در بازدید از پایگاه انتقال خون بابل که به اتفاق مدیرکل انتقال خون استان صورت گرفت، اظهار داشت: مرکز انتقال خون بابل یکی از مراکز بسیار حیاتی برای ایجاد سلامت جامعه است که با وجود تعدد بیماران نیازمند به خون، وجود این پایگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در مازندران به دلیل شرایط خاص آب و هوایی تعداد بیماران تالاسمی و کم‌خونی به مراتب بیشتر از استان‌های دیگر است و با توجه به اینکه مازندران دومین استان مصرف کننده خون در کشور است تجهیز پایگاه انتقال خون مازندران لازم و ضروری است.

نیاز آذری بیان داشت: به دلیل اهمیت وجود پایگاه انتقال خون مازندران، مجمع نمایندگان مازندران به شدت پیگیر تجهیز و رفع مشکلات موجود در پایگاه انتقال خون مازندران هستند.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران به اصلاحات اساسی نیاز دارد، افزود: در جریان رأی اعتماد به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،مجمع نمایندگان فراکسیون شمال کشور از وزیر بهداشت خواستار ایجاد شرایط مناسبی برای اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران شدند.

نیاز آذری با اشاره به اینکه پایگاه‌های انتقال خون از مراکز گمنام در کشور هستند، بیان داشت: با توجه به شرایط حساس و کلیدی وجود انتقال خون در تضمین سلامت افراد نیاز است انتقال خون مازندران از جمله بابل ارتقا یابد.

انتهای پیام/86009/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول