اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین شخصیت علامه محمدتقی ایوانکی

کلیپ و فیلم کوتاه «طنین بیداری» در گرمسار تولید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار گفت: کلیپ و فیلم کوتاه «طنین بیداری» با هدف تبیین شخصیت علامه محمدتقی ایوانکی در گرمسار تولید شد.

کلیپ و فیلم کوتاه «طنین بیداری» در گرمسار تولید شد

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‏‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: کلیپ و فیلم کوتاه «طنین بیداری» در صد و هشتاد و ششمین سالگرد ارتحال علامه آیت‏‌الله شیخ محمدتقی ایوانکی ملقب به نجفی‏‏ اصفهانی صاحب اثر ارزشمند هدایةالمسترشدین در گرمسار تولید شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار افزود: این کلیپ و فیلم کوتاه با انگیزه و هدف شناساندن زندگی و شخصیت این عالم بزرگ‏وار ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این اثر به صورت داستان کوتاه 15 دقیقه‏‌ای و برای ترغیب علاقه‏‌مندان و جوانان به کشف حقیقت والاتری از علامه تهیه و تولید شده است.

نورمحمدی اضافه کرد: این اثر با تکنیک‏‌های کروماکی و جلوه‏‌های جذاب بصری و به صورت روایی کار و از حضور دو استاد و مدرس هنری در آن بهره برده شده و با بهره‌‏گیری از آرشیوهای شبکه قرآن، به شکل ترکیبی خاصی درآمده است.   

وی بیان داشت: تصویربرداران این فیلم، رضا مقدم و ناصر مولوی هستند که در نماهای فیلم از صحنه‏‌های قدیمی بازسازی شده و پلان‏‌های گذشته برای به تصویر کشیدن کودکی تا پایان عمر ایشان استفاده کرده‌‏اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار افزود: دو سال پیش همایش ملی علامه محمدتقی ایوانکی با حضور جمع کثیری از علما و پژوهش‏گران و با پیام مراجع و شخصیت‏‌های کشوری در زادگاه آن مرحوم برگزار و چندی پیش نیز کتب سلسله مقالات رسیده به دبیرخانه همایش چاپ شد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول